近排的高三的生活中,日日都好多野測,D測驗日日都有,好像堆積如山咁,日復日咁測,搞到自己的精神好唔掂,自己心裡一直想恐怕有日會成為禿廢青年.但想了一陣後就諗到原來神都會知道我的苦況,只不過自己成日將D野攬上身,唔識放手.正如近期林峰的一首歌"愛不疚"的歌詞中寫到:
放手 放開所有 彼此更自由 放手 其實我絕非愛得不夠 放手 豁出所有 還有這個好友 已經 已經足夠
先才明白呢個道理,所以凡事都要交比神啦!特別係今年的高三的畢業+考大學.