自己早兩日的身體唔係好舒服,鼻塞,流鼻水+咳等.於是昨日放學走去學校對面的衛生中心睇醫生.本來我知醫生會同我講係傷風+感冒.但估唔到係仲去我聽日唔好番學,請假一天來好好休息.雖然自己係未睇醫生前我都想聽日唔想番學,但估唔到個醫生已經比我快先一步.就係今日整天都在屋企訓覺,休息同溫下書等.但最令我開心的是在台灣讀書的一位朋友在下午打電話比問候一下我的身體情況,當時真係好感動.最後,希望藉此文提醒自己要好好珍惜自己的身體了!