話咁快已經又過左一年了!首先祝各位新年快樂!主恩常在!讀書GA學業進步!做野GA工作順利!自己係近排因時間問題都好少寫野.希望新一年都可以寫多D啦!說回正題!昨晚年三十晚,同左一位舊朋友走去行年宵,跟著就去筷子基搭"通頂線N2",自己真係估唔到一搭就搭左兩轉,可能係平時少搭的關係,所以一搭就要搭返夠本,仲同個司機吹水吹埋一份.真係開心!