成個星期的下雨天終於都完了!真的是有種"新的開始"的感覺,今日能夠再次見到太陽伯伯,真的不是必然的,好多時人就係咁,你覺得有個樣野是應該的,但見到四川地震中,好多人失去家人,朋友等等,咁呢D係算點呢?自己今日打電話比一位係高三留級的女同學,想關心佢的近況,但佢都無聽我的電話,莫非別人一定要聽我的電話麼?所以,希望可以諗下啦!