終於考完試呀!好開心!但早排因考試的關係搞到間房的野好亂下,所以由昨日下午開始係間房度係咁執,特別係執一執間房部腦的巴士相哥陣真係怕怕,點解?因為原來自己由2003年至宜家所影落的巴士相居然係很多的,真係多到數唔哂,所以在執的初時真係唔知點搞,初時真唔知點搞好.但感謝神,自己在最後都能夠順利的執相,都能夠將D巴士相分到類,真是點辛苦都值得啦!