珍惜!珍惜!
珍惜身邊眼前的人或事物,否則你再想珍惜的時候都沒有了!而自己慢慢學習中.希望自己將來可以學習"珍惜"呢兩個字
DENNISCHEONG
暱稱: DENNIS
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
終於都補考完了!
補考正式開始!
暫時可以鬆一口氣先
停課的半天!
難忘的生日
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 25
今日人氣: 10
累積人氣: 11484
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 16 日  星期一   驟雨


捐血 分類: 未分類

感謝神!自己能夠在健康的日子去做D有意義的事,除左可以幫到自己又幫到人外,仲可以令自己健康D,真係一舉三得.其實自已唔係第一次去捐血,但唔知點解次次去捐血都會有一種"緊張"的感覺,雖然係咁,但自己到捐血哥陣都無事同埋捐得好快,次次都唔駛10分鐘就捐完,今次仲捐左5分幾就捐完真係好快,莫非自己的血管闊得濟?






訪客留言 (返回 DENNISCHEONG 的日誌)


ieonglaiwa 於 2008-06-17 06:22 PM 發表:
多數係第一次慢d,,
"之後就越來越快...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



認識十幾年的朋友 於 2008-06-17 01:36 AM 發表:
捐血
我好驚捐血
不是怕痛
而是怕驗出什麼病來
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



史界 於 2008-06-17 12:56 AM 發表:
你D血管點止闊呀....仲係超級闊呢...
下次捐血應該只需2.5分鐘, 再下次1分鐘多D, 再再下次應該可以快到破世界紀錄~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



olove1314 於 2008-06-16 10:27 PM 發表:
路過cm!
可以的話來我個blog度cm下!
睇下我既故事!
唔回都得!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]