感謝神!自己能夠在健康的日子去做D有意義的事,除左可以幫到自己又幫到人外,仲可以令自己健康D,真係一舉三得.其實自已唔係第一次去捐血,但唔知點解次次去捐血都會有一種"緊張"的感覺,雖然係咁,但自己到捐血哥陣都無事同埋捐得好快,次次都唔駛10分鐘就捐完,今次仲捐左5分幾就捐完真係好快,莫非自己的血管闊得濟?