感謝神!可以比我過呢一日.講番今日,自己發覺原來係咁容易得罪人的.點解?因為今日要幫一位朋友哥陣,另一個朋友需要我的幫手.點知.....................自己可能係唔夠細心的關係,開頭都有理佢,但最後都無.結果就令到佢好唔開心,所以,自己原來係唔夠決心+心軟+無忍耐力等等,希望自己係將來都能夠改善到自己的問題了.