點解到宜家先寫BLOG?因為屋企部腦早幾日比我呀哥搞幾搞就好似燒左底版,基於咁的原因,所以本人的BLOG都要去圖書館寫了,雖然部腦都唔知幾時搞掂,但自己一有時間都會去圖書館寫的,而下一次寫BLOG都唔知幾時先寫.最後,本人近排都有睇歐洲國家杯,覺得今屆都比較多冷門賽果.如今晨的荷蘭對俄羅斯,俄羅斯居然可以KO荷蘭進入決賽,真係真係好....................