講聲SORRY先,因為本人昨日實左太疲倦的關係,結果就早訓左.講番昨日第二日的巴士行業體會,昨日就去左維修部了解一下公司的巴士維修情況,雖然自己係巴迷,對呢D野已經有了解,但聽完青洲廠的維修主任的介紹和詢問關於巴士的野,估唔到一講就講成個幾兩個鐘,咁就對自己的巴士知識有更多的收獲.而到左今日就去左關閘一嘗做站頭的滋味,原來哥度比想像中真係好熱,點解?因哥度係地底的,再加上通風的關係,搞到哥邊的天氣好熱同好焗,今次真係感受到做站長的感受原來係咁.最後,在收工後搭3仔出教會,而該車的車長問我關於 巴士行業體會的野,最後咁就識得一個車長了,今次巴士行業體會真係比我有驚喜的了.
|