今日係巴士體驗工作的最後一天,下午係青洲廠度搞左個分享會,有D公司高層出席,之後就比左張證書+兩張該公司高層的卡片+一個新記信封+一張致富50元禮卷.雖然呢幾日係無人工出,但感謝神的是可以對身為巴迷的我更加有認識,應該再唔係"半桶水"的巴迷,同埋自己忽然有個想法,就係想同人搞個巴迷聚會+巴迷會,點解?呢個會係聽日再講.最後,岩岩上網CHECK達標工程的成績,感謝神可以比我合格,雖然唔知分數係點,但可以比自己有個交待了.