原本今日自己都好累,唔係咁想打,但自己昨晚睇我呀哥的畢業典禮後,都有感受.點解?因為估唔到自己教會大部分的弟兄姊妹同牧師一家都去學校找我呀哥影畢業相,自己當時都在場,當睇到呢個場面真係好開心+感動,再加上自己無意外的話會高中畢業升上大學的生活,雖然唔知前面的路會係點,但相信有神的"照住"下,必定會帶領我行呢條路.好希望自己在明年今日可以有咁的場面,如果係有的話真係好開心.