感謝神!自己可以係暑假讀夏令班,如果無意外的話,呢次係中學生涯中最後一次讀夏令班,雖然唔知會唔會升到班,但自己一定要珍惜宜家有的野,否則想珍惜都無機會了.係上星期+今星期都參加左學校搞的英文營,初時同一D外國人講英文都會好驚,但是,如果肯大膽講英文的話,相信自己的英文水平會提升不少的了.