感謝神!今日無端端多左半日假期,唔駛返學.因為今日落雨落得好勁,搞到要掛暴雨警告.咁點解要感謝神呢?因為自從要返夏令班+早禱會+4小時的英文營+溫補考的野,已經搞到好疲倦,難得今日可以放半日假,用來訓下覺都已經好好了.再講番巴士,五年前的今日(即2003年7月10日)係香港發生左一單開埠以來最嚴重的巴士車禍,可能好多人都知(如果唔知的話私下問我),造成21死20傷,估唔到呢件事話咁快已經五年了,成為巴迷的我從呢件事發生後一定要好好珍惜身邊的人或物,否則真係好後悔的了.