| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
| 2009-07-02 |
分類: 未分類 |
早上番下學...都係甘啦!!!
下午...都唔知自己係度做咩...唉!!!陰公
之后又睇TV....碧血鹽梟
之后又係打機..........唉!!!比人盜左仲冇左60幾蚊
.........唉!!!
為左60幾蚊冇睇陀槍師姐.....唔知RING姐死未呢?
我幾年前睇好似話佢死左....之后到最后程蜂先搵得番
唉...
|
| 發表時間:2009-07-06 03:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
2009-07-01  |
分類: 未分類 |
天日又番多日學...
唉!!
唔知佢地有冇......
今日早上同麗欽啊E去飲茶......傾左唔少野!!
之后下午去左工人游水........^^
4點幾去.........7點先返
睇TV
原來巴波沙開左,
多得CK話比我聽
Thank you^^
今晚就照返戈日時間訓啦
|
| 發表時間:2009-07-01 09:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 30 日 星期二  |
進入緊急狀態!!  |
分類: 未分類 |
進入緊急狀態!!
今日早上回校...拿上成績單.....都派發左D野!!!歷史比賽第四竟然係三本簿!!都好啦!!...全科合格有20$M記現金劵^^
之后同人吹完水...返家..唉!!!又係上網....打機.......你仲有冇野做啊?......啊...有...有..梗係有啦!!!....係咩??..訓覺LO!!!...好無稽GE對話..但係就印證我E+ GE生活...
訓到4點幾........發呆發足2小時!!!都係緊急狀態GE原因:
我有好多野擔心:........呢排GE煩惱.......2月開始GE疑心...未知係咪真...唉!!
.....................................新班房好唔好....位置好唔好...
.................................佢地會唔會??...............................8月中戈個活動場地係邊!!!!!
煩死人..............
我一直都以左班就可以無憂無慮....但係實在係太天真.............
7點去打拳.....
9點返..E+都10點幾LU
唉!!希望佢地.......唔好.....
唉!!夏令班都冇埋....對呢個都無憂慮LU...因為已經宣佈取消
唉!!連想去SWIM都冇.........因H1N1...關閉..................仲衰過H5N1...雖然H5N1中左就實死...........
........再見!!!
|
| 發表時間:2009-06-30 10:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 29 日 星期一  |
| 2009-06-29 |
分類: 未分類 |
天日結業禮LU......過完天日9完再返
今日...早上同啊羊再去買電腦....點知傑佬未開鋪,我地去左網吧打機!!
打到1點!!
返去食飯...又打機
打到月睇多啦A夢!!
笑死我!哈哈!!!!!!!!!!!!!!!
到E+..唉!!!
天日睇睇啦!!
希望唔好發生啦!!
好焦慮!!
|
| 發表時間:2009-06-29 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 28 日 星期日  |
| 2009-06-28 |
分類: 未分類 |
今日7點幾條友打電話來..........好眼訓啊~~~~仲話來唔來得打機...采鬼佢都傻........
之后去教會.......聽道...開會...都成2點幾LU...勁奈!!!
之后同啊羊去買機...7000左右啦!!不過唔係我買..係佢買
好喇...諗住去打機先...點知大雨.哇..好大啊~~~大到我都分唔清係打風定落雨..因為同時係好大風!!之后我地豁出去...終於去到佢屋企!!!之各一起去網吧打機!!!
搵好奈先搵到GAME 之后....我收到風........唉!!!唔知佢地.....
番家了...
之后都係甘過啦!!
88
|
| 發表時間:2009-06-28 08:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|