我的日誌
Dana0125071
暱稱: Dana
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-06-16
2010-03-31
考試
2009-08-30
2009-08-05
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 500
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


2009-07-02 分類: 未分類

早上番下學...都係甘啦!!!

下午...都唔知自己係度做咩...唉!!!陰公

之后又睇TV....碧血鹽梟

之后又係打機..........唉!!!比人盜左仲冇左60幾蚊

.........唉!!!

為左60幾蚊冇睇陀槍師姐.....唔知RING姐死未呢?

我幾年前睇好似話佢死左....之后到最后程蜂先搵得番

唉...

發表時間:2009-07-06 03:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


2009-07-01 不安 分類: 未分類

天日又番多日學...

唉!!

唔知佢地有冇......

今日早上同麗欽啊E去飲茶......傾左唔少野!!

之后下午去左工人游水........^^

4點幾去.........7點先返

睇TV

原來巴波沙開左,

多得CK話比我聽

Thank you^^

 

 

今晚就照返戈日時間訓啦

 

發表時間:2009-07-01 09:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


進入緊急狀態!! 驚慌 分類: 未分類

進入緊急狀態!!

今日早上回校...拿上成績單.....都派發左D野!!!歷史比賽第四竟然係三本簿!!都好啦!!...全科合格有20$M記現金劵^^

之后同人吹完水...返家..唉!!!又係上網....打機.......你仲有冇野做啊?......啊...有...有..梗係有啦!!!....係咩??..訓覺LO!!!...好無稽GE對話..但係就印證我E+ GE生活...

訓到4點幾........發呆發足2小時!!!都係緊急狀態GE原因:

我有好多野擔心:........呢排GE煩惱.......2月開始GE疑心...未知係咪真...唉!!

.....................................新班房好唔好....位置好唔好...

.................................佢地會唔會??...............................8月中戈個活動場地係邊!!!!!

煩死人..............

我一直都以左班就可以無憂無慮....但係實在係太天真.............

7點去打拳.....

9點返..E+都10點幾LU

唉!!希望佢地.......唔好.....

唉!!夏令班都冇埋....對呢個都無憂慮LU...因為已經宣佈取消

唉!!連想去SWIM都冇.........因H1N1...關閉..................仲衰過H5N1...雖然H5N1中左就實死...........

........再見!!!

 

發表時間:2009-06-30 10:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


2009-06-29 分類: 未分類

天日結業禮LU......過完天日9完再返

今日...早上同啊羊再去買電腦....點知傑佬未開鋪,我地去左網吧打機!!

打到1點!!

返去食飯...又打機

打到月睇多啦A夢!!

笑死我!哈哈!!!!!!!!!!!!!!!

到E+..唉!!!

天日睇睇啦!!

希望唔好發生啦!!

好焦慮!!

 

發表時間:2009-06-29 06:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


2009-06-28 分類: 未分類

今日7點幾條友打電話來..........好眼訓啊~~~~仲話來唔來得打機...采鬼佢都傻........

之后去教會.......聽道...開會...都成2點幾LU...勁奈!!!

之后同啊羊去買機...7000左右啦!!不過唔係我買..係佢買

好喇...諗住去打機先...點知大雨.哇..好大啊~~~大到我都分唔清係打風定落雨..因為同時係好大風!!之后我地豁出去...終於去到佢屋企!!!之各一起去網吧打機!!!

搵好奈先搵到GAME   之后....我收到風........唉!!!唔知佢地.....

番家了...

之后都係甘過啦!!

88

 

發表時間:2009-06-28 08:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]