| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 11 日 星期三  |
| 2009-03-11 |
分類: 未分類 |
唉!!!日日都係甘.....返學又係甘...放學又係甘....冇咩意思!!
唉!!!好煩啊...后日又英文小測........禮拜6又Gammar Test!!唉....好煩
金朝返學...溫中文..因為金日都有test中文
體育課冇著運動3...冇得上
物理課唔小心sleep= =
數學好冇聊
之后都做hw
打機..online
sleep!!
|
| 發表時間:2009-03-11 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 10 日 星期二  |
| 2009-03-10 |
分類: 未分類 |
金日仲加唔想起身..因為真係好苦!!!
唔想返學
我金日明明測識圖...但係都睇2下就算...好彩都識
早上都係甘過啦
癭咩特別..................下午都係甘
不過放學戈時李志恆叫我拿d野比佢
6點先返到家
都唔知做咩好= =
好唔開心啊!!!!> <...都唔知點解會甘!! |
| 發表時間:2009-03-10 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 9 日 星期一  |
| 2009-03-09 |
分類: 未分類 |
冬到唔想起身!!
好眼訓lo!!
首先就上數學課...無聊到暈..都唔知佢up咩!!!
跟住安裝......跟住就聽主任9up
文法課....都係甘啦.................唉!!!上佢課...不如比條命你算= =
中文課測兵車行...ok la
放學同李志恆走
晚上打機
sleep!!.......訓唔到睇左一陣TV |
| 發表時間:2009-03-10 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
| 2009-03-08 |
分類: 未分類 |
好冬啊~~~
金朝起身去教會!!
完左之后比人訓話,話我地做得唔好= =
返到去正係打機...冇野做..心酸...諗起戈時同佢玩萬王(1月18~1月28)> <
晚上都係打機..
sleep!!
88 |
| 發表時間:2009-03-10 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 7 日 星期六  |
| 2009-03-07 |
分類: 未分類 |
日日都係甘落雨....好煩!!
朝早好似都無咩做lu.....算啦...
中文課戈時默埋中文
英文課原先諗住sleep既!!
不過個低B miss叫我起身譯野..........都唔知點譯
企左成堂.....嘴都O埋比佢= =
放學就放學lo...不過見到d怪現象...唉!!
番左去玩下.....cs
之后唔想講la
唉!!!!!
都唔知點解會甘..雖然我預左= = |
| 發表時間:2009-03-08 02:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|