| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 17 日 星期六  |
2009-01-17  |
分類: 未分類 |
哈哈!金朝一起身,就要番學lu,點知原來我太早起身,番早左,之后我就特地坐番我考試戈個位.點知d人坐番原位.唉
!!我唔想坐原位嫁,唉!!之后就妻係坐左lu,都幾無聊下嫁,坐坐下就派成績表lu.作文65,中文78.英78.文法66數81(正)之后戈d都ok 啦!!
但係我公民炒左,54分.安裝,係我最有信心的科目,都衰埋= =不過2段拉埋正係得化學炒,都算好la.^^
之后,我就同菠菜傾計,原來佢有玩萬王3,因為我CB戈時係玩台板,到OB戈時台板就入唔到lu,點知原來有港板,番去睇睇係咪真係有先...哈哈!
番到去la,點知真係有喎!咪下載下來lo.玩到!!之后去教會勁玩!!玩完之后,去飲!!
|
| 發表時間:2009-01-22 11:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
2009-01-13  |
分類: 未分類 |
就快考完lu..哇,好辛苦啊!金日我一起身,又係好凍,之后我刷牙,洗臉..............洗頭,講起洗頭,唉!!!洗完之后,gay唔起!!!
因為我昨晚冇洗啊!!!之后就返學考物理,唔識,唔知邊個出...........難到爆,之后返家又洗頭,給果洗完又係甘,不過就好d,
點知唔夠兩陣又變番甘!!!!超黑lo...洗極都係甘,之后我都算啦!!!金日我著左件棉立番學,著完之后個身形真係同貓哥有得fight!!
仲要著完都甘凍= =..............唔著ge話我都唔知係咪...........
下午就考安裝,十幾分中就做晒.............sleep!!好正o!
之后返家.......唔知做咩!!
希望快d考完!!
甘日好撚黑!!唉! |
| 發表時間:2009-01-13 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 12 日 星期一  |
2009-01-12  |
分類: 未分類 |
金日都唔知開心定係唔開心...朝早數學...超簡單lo,下午化學,超撚難lo............
金朝一起身,涷到成只9甘,之后就喇林林著3.....之后就洗頭......返學.返學ge時候,遇到菠菜同小雯o....我就走埋去,佢問我數學
點知超多我唔識,我仲以為死得la....哈,點知佢出得超easy...捧........考完之后菠菜問我識唔識,我咪話好簡單lo,佢都話係.之后同貓哥行返家.
下午.....化學.........................唉!!!!!!!!!!!!!
選擇題都仲好地地....之后......難到爆,d數計出來永遠都係小數點后幾十位......
做做下有一題......我仲以為用C1V1=C2V2點知全部代晒= =
之后我用C=n/V 再用n=m/M一計
唔知岩唔岩
考完試...................我地係甘話張卷勁難..............之后就返家
打邊爐!!online.....唔知去唔去星哥家溫呢? |
| 發表時間:2009-01-12 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 8 日 星期四  |
| 2009-01-08 |
分類: 未分類 |
朝早起身.................溫下習,就番去考lu
點知2科都唔識,中文都好d,供電就真係...........................唉!!!!!!!!!!!!!
56分問答,我計過喇!!!應該都有18分ge,計算空晒(我ge特色)
中文:是非選擇亂田一通...............哈
番到來冇心機溫書lu...天日文法啊.......................
希望快d考晒啦啦!!! |
| 發表時間:2009-01-08 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 7 日 星期三  |
2009-01-07  |
分類: 未分類 |
唉!天日考2科...中文...供電...讀死人ge lo..............仲有啊,呢班都唔知咩來ge...玩玩玩,玩人地ge書包............玩到連人地銀包唔見埋,
幾甘歲人仲玩d甘ge野,超撚on9 lo,仲要我地陪佢地留堂........屌!!!
林sir又唔柒知發撚咩柒神經.......下下甘鬼惡....
唉!唔講啦!
仲有好多激鬼氣ge事.......... |
| 發表時間:2009-01-07 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|