我的日誌
Dana0125071
暱稱: Dana
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-16
2010-03-31
考試
2009-08-30
2009-08-05
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 33
今日人氣: 2
累積人氣: 512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


2009-01-17 愉快 分類: 未分類

哈哈!金朝一起身,就要番學lu,點知原來我太早起身,番早左,之后我就特地坐番我考試戈個位.點知d人坐番原位.唉

!!我唔想坐原位嫁,唉!!之后就妻係坐左lu,都幾無聊下嫁,坐坐下就派成績表lu.作文65,中文78.英78.文法66數81(正)之后戈d都ok 啦!!

但係我公民炒左,54分.安裝,係我最有信心的科目,都衰埋= =不過2段拉埋正係得化學炒,都算好la.^^

之后,我就同菠菜傾計,原來佢有玩萬王3,因為我CB戈時係玩台板,到OB戈時台板就入唔到lu,點知原來有港板,番去睇睇係咪真係有先...哈哈!

番到去la,點知真係有喎!咪下載下來lo.玩到!!之后去教會勁玩!!玩完之后,去飲!!

發表時間:2009-01-22 11:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 13 日  星期二   晴天


2009-01-13 疲倦 分類: 未分類

就快考完lu..哇,好辛苦啊!金日我一起身,又係好凍,之后我刷牙,洗臉..............洗頭,講起洗頭,唉!!!洗完之后,gay唔起!!!

因為我昨晚冇洗啊!!!之后就返學考物理,唔識,唔知邊個出...........難到爆,之后返家又洗頭,給果洗完又係甘,不過就好d,

點知唔夠兩陣又變番甘!!!!超黑lo...洗極都係甘,之后我都算啦!!!金日我著左件棉立番學,著完之后個身形真係同貓哥有得fight!!

仲要著完都甘凍= =..............唔著ge話我都唔知係咪...........

下午就考安裝,十幾分中就做晒.............sleep!!好正o!

之后返家.......唔知做咩!!

希望快d考完!!

甘日好撚黑!!唉!

發表時間:2009-01-13 06:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 12 日  星期一   晴天


2009-01-12 疑惑 分類: 未分類

金日都唔知開心定係唔開心...朝早數學...超簡單lo,下午化學,超撚難lo............

金朝一起身,涷到成只9甘,之后就喇林林著3.....之后就洗頭......返學.返學ge時候,遇到菠菜同小雯o....我就走埋去,佢問我數學

點知超多我唔識,我仲以為死得la....哈,點知佢出得超easy...捧........考完之后菠菜問我識唔識,我咪話好簡單lo,佢都話係.之后同貓哥行返家.

下午.....化學.........................唉!!!!!!!!!!!!!

選擇題都仲好地地....之后......難到爆,d數計出來永遠都係小數點后幾十位......

做做下有一題......我仲以為用C1V1=C2V2點知全部代晒= =

之后我用C=n/V   再用n=m/M一計

唔知岩唔岩

考完試...................我地係甘話張卷勁難..............之后就返家

打邊爐!!online.....唔知去唔去星哥家溫呢?

發表時間:2009-01-12 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 8 日  星期四   晴天


2009-01-08 分類: 未分類

朝早起身.................溫下習,就番去考lu

點知2科都唔識,中文都好d,供電就真係...........................唉!!!!!!!!!!!!!

56分問答,我計過喇!!!應該都有18分ge,計算空晒(我ge特色)

中文:是非選擇亂田一通...............哈

番到來冇心機溫書lu...天日文法啊.......................

希望快d考晒啦啦!!!

發表時間:2009-01-08 06:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


2009-01-07 不滿 分類: 未分類

唉!天日考2科...中文...供電...讀死人ge lo..............仲有啊,呢班都唔知咩來ge...玩玩玩,玩人地ge書包............玩到連人地銀包唔見埋,

幾甘歲人仲玩d甘ge野,超撚on9 lo,仲要我地陪佢地留堂........屌!!!

林sir又唔柒知發撚咩柒神經.......下下甘鬼惡....

唉!唔講啦!

仲有好多激鬼氣ge事..........

發表時間:2009-01-07 07:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]