我的日誌
Dana0125071
暱稱: Dana
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-16
2010-03-31
考試
2009-08-30
2009-08-05
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 33
今日人氣: 2
累積人氣: 515
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 11 日  星期三   晴天


2009-02-11 分類: 未分類

番左幾日學啦!!但係講真就.......唉!

不過就好過琴日,金日都可以吹下水,玩下,打下波.................................

同埋金日上物理堂.............下午第一堂,爆眼訓,到數學課戈時冇計,一定要聽,解幾

朝早又發化學卷,42分,不過我成績表56分,所以冇咩感覺

到自修課戈時都差唔多,化學load唔到= =

放學就番家....do hw.

 

 

都成二月喇,順便回億下,都成二月喇,我係呢段時間,得到d咩,失去d咩

發表時間:2009-02-11 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 10 日  星期二   晴天


2009-02-10 分類: 未分類

金日黑仔到死= =傾野又傾唔成,做hw又做唔成,買野買唔成................................都唔知搞什麼

我朝早起身啊,諗住幾好啦,都冇諗過會甘ge,諗住吹下水姐,呵,吹唔夠兩只字就上課,仲要次次都係甘,做下數姐,點知佢甘難,做到第3題收皮!!!

返去買d野,因為洗頭要用,呵呵,戈只洗頭水賣晒= =有冇甘岩啊.....................

唉唉唉!!!!

我真係好想d又放假啊!!!!唔知點解我依家已經唔中意上學喇!!

上學又要遇到d我唔想見到ge事,我唔想見到ge人.

唉唉唉!!!

希望天日會好d啦!!!!

不過好似都好難

發表時間:2009-02-10 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


2009-02-09 分類: 未分類

金日6點8就起左身喇!!!再搞埋d7788野........7點中....睇tv.............之后番學!!

之后番左學好似感覺都幾好,但係好可惜,數學堂之后戈到安裝堂戈種感覺,戈件事,又全部番晒來,好辛苦!!!

到英文課戈時先係舒緩番d> <                       直到周會課......又係聽主任鳩UP...........一直UPUPUPUPUP.......仲話升學率係100%

鳩UP姐.........唔洗甘下,之后又捉頭,我D頭發都短到冇得再剪喇.!!仲叫我剪,..........甘...............剪完之后光頭喇.大佬!!!

文法:改正..............仲要做埋d唔3唔4 ge野= =

放學返家打一陣機,又返學,中文課,完先都唔係太開心.....但係之后慢慢好d............到林尾仲聽左"我愛你"哇!!!!!首野真係正,無論係詞彙,情感什至想像方面都豐富!!!

之后又睇用霸王廣告(歌詞)崖上的波兒(旋律)ge一首歌...笑到死死下......電技,都冇咩野做....但係呢課好似唔係太好!!

到自修課,做hw..............................吹下水,之后放學返家,睇tv

8點幾打機打到10點幾..........

sleep

發表時間:2009-02-09 08:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


2009-02-08 分類: 未分類

哇!!!!!!!!!!都唔知係點~~~~~~~~~~~~開左學d壓力返晒來!!!

可能唔習慣啦........但係都冇辦法,學始終要返,

返學................唔知係好玩定無謂,但係可以同你講,我第二段戈時係好無謂

仲有..........金日,買d野投資姐,唔洗loss甘多下= =..............我仲以為一係profit......一係就咩事都冇

依家啊????          哈哈!!

我依家打緊字都冇咩心機

唔知天日返學好唔好呢??

希望唔好好似第二段甘啦!!只要唔好似第二段甘,重演返好似7號戈日甘都冇所謂

發表時間:2009-02-08 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


2009-02-07 分類: 未分類

朝早都係起身.....但係唔係打機lu.....返學........慘

唉!!!一個寒假甘就過左= =     諗番起寒假戈時甘開心><不禁眼淚都跌出來

因為金日真係太普通= =

冇咩特別事..........又冇開心事............哭...

下午又出左街.........都係甘玩= =

6點返家..............睇tv,哇.....!!!!!!!!!!!!!冇野睇wo~~~~~~~哈哈

online      一開頭係好想開機ge,但係,開完之后都唔知玩咩

最後就家庭禮拜................

sleep..............................................無聊到爆

發表時間:2009-02-08 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]