| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 11 日 星期三  |
| 2009-02-11 |
分類: 未分類 |
番左幾日學啦!!但係講真就.......唉!
不過就好過琴日,金日都可以吹下水,玩下,打下波.................................
同埋金日上物理堂.............下午第一堂,爆眼訓,到數學課戈時冇計,一定要聽,解幾
朝早又發化學卷,42分,不過我成績表56分,所以冇咩感覺
到自修課戈時都差唔多,化學load唔到= =
放學就番家....do hw.
都成二月喇,順便回億下,都成二月喇,我係呢段時間,得到d咩,失去d咩
|
| 發表時間:2009-02-11 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 10 日 星期二  |
| 2009-02-10 |
分類: 未分類 |
金日黑仔到死= =傾野又傾唔成,做hw又做唔成,買野買唔成................................都唔知搞什麼
我朝早起身啊,諗住幾好啦,都冇諗過會甘ge,諗住吹下水姐,呵,吹唔夠兩只字就上課,仲要次次都係甘,做下數姐,點知佢甘難,做到第3題收皮!!!
返去買d野,因為洗頭要用,呵呵,戈只洗頭水賣晒= =有冇甘岩啊.....................
唉唉唉!!!!
我真係好想d又放假啊!!!!唔知點解我依家已經唔中意上學喇!!
上學又要遇到d我唔想見到ge事,我唔想見到ge人.
唉唉唉!!!
希望天日會好d啦!!!!
不過好似都好難 |
| 發表時間:2009-02-10 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 9 日 星期一  |
| 2009-02-09 |
分類: 未分類 |
金日6點8就起左身喇!!!再搞埋d7788野........7點中....睇tv.............之后番學!!
之后番左學好似感覺都幾好,但係好可惜,數學堂之后戈到安裝堂戈種感覺,戈件事,又全部番晒來,好辛苦!!!
到英文課戈時先係舒緩番d> < 直到周會課......又係聽主任鳩UP...........一直UPUPUPUPUP.......仲話升學率係100%
鳩UP姐.........唔洗甘下,之后又捉頭,我D頭發都短到冇得再剪喇.!!仲叫我剪,..........甘...............剪完之后光頭喇.大佬!!!
文法:改正..............仲要做埋d唔3唔4 ge野= =
放學返家打一陣機,又返學,中文課,完先都唔係太開心.....但係之后慢慢好d............到林尾仲聽左"我愛你"哇!!!!!首野真係正,無論係詞彙,情感什至想像方面都豐富!!!
之后又睇用霸王廣告(歌詞)崖上的波兒(旋律)ge一首歌...笑到死死下......電技,都冇咩野做....但係呢課好似唔係太好!!
到自修課,做hw..............................吹下水,之后放學返家,睇tv
8點幾打機打到10點幾..........
sleep |
| 發表時間:2009-02-09 08:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 8 日 星期日  |
| 2009-02-08 |
分類: 未分類 |
哇!!!!!!!!!!都唔知係點~~~~~~~~~~~~開左學d壓力返晒來!!!
可能唔習慣啦........但係都冇辦法,學始終要返,
返學................唔知係好玩定無謂,但係可以同你講,我第二段戈時係好無謂
仲有..........金日,買d野投資姐,唔洗loss甘多下= =..............我仲以為一係profit......一係就咩事都冇
依家啊???? 哈哈!!
我依家打緊字都冇咩心機
唔知天日返學好唔好呢??
希望唔好好似第二段甘啦!!只要唔好似第二段甘,重演返好似7號戈日甘都冇所謂 |
| 發表時間:2009-02-08 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
| 2009-02-07 |
分類: 未分類 |
朝早都係起身.....但係唔係打機lu.....返學........慘
唉!!!一個寒假甘就過左= = 諗番起寒假戈時甘開心><不禁眼淚都跌出來
因為金日真係太普通= =
冇咩特別事..........又冇開心事............哭...
下午又出左街.........都係甘玩= =
6點返家..............睇tv,哇.....!!!!!!!!!!!!!冇野睇wo~~~~~~~哈哈
online 一開頭係好想開機ge,但係,開完之后都唔知玩咩
最後就家庭禮拜................
sleep..............................................無聊到爆 |
| 發表時間:2009-02-08 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|