我的日誌
Dana0125071
暱稱: Dana
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-16
2010-03-31
考試
2009-08-30
2009-08-05
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 514
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 6 日  星期五   雨天


2009-03-06 分類: 未分類

返學遲到......超多人冇番,特別我戈區...好少人,好唔慣....

電腦課打機,下課買d野...88上課室,球其睇兩眼電學...測驗,本來都唔識ge,不過好彩有選擇題第2題,提左我S=面積..

中文課:唔知做咩

文法課:生不如死,係甘釣魚,陰公.........放學....

之后又番學,唉!!!!

數學課:聽書

體育課啊sir來上,冇得落去...SO sleep!!

之后有一d唔開心ge事....

甘就一日..

返家睇tv..

睇民視

甘晚冇學警!!!

發表時間:2009-03-06 08:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 4 日  星期三   陰天


2009-03-04 分類: 未分類

都係甘過.................體育課就好d...300下跳蠅

物理課好眼訓

數學課好無聊

后日測電學

同我fd關係好似好d....但係....唉!!!唔想講

唔知點算好><

發表時間:2009-03-04 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


2009-03-02 分類: 未分類

起身返學!!

朝早冇咩特別事,數學:發呆....安裝sleep..

英文miss話檢查生字paper有冇抄問答...我冇抄...問人地借張來檢查.....過關...哈哈

買糖

下午返學.....交糖

成班係甘搶.....買10同返來我食得1粒= =

唉!!!!!!

林sir發瘋..

物理16人合格......放學睇下d卷= =冇眼睇..........同曾敏夫走路...........88

 

發表時間:2009-03-02 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 1 日  星期日   雨天


2009-03-01 分類: 未分類

金日我重新寫番blog  lu,諗番起,我都成10幾日冇寫blog lu ,係呢10幾日來,前期來講都算做唔錯,心情幾好,好到咩都唔記得,就係係度玩,記得有一晚玩到4點幾中先訓,但係到左后期,就唔好la,我同我個fd,因為一d事,關係變差左,記得我地之前幾好傾ga,可能都敗係我疑心到la,又或者太敏感la,因為我好似感覺到佢做左d野,我想查清楚,但係可能比佢發現左,或者佢係當中,發現左d更嚴重ge野,終是我呢幾日都好唔開心,而且做咩都好冇心機,好似戈日溫物理甘la,唉!!!!!!!到左琴日...............

我記得我想去升部PSP,因為我想玩戈只game,點知因為我部野因為一d原因而升唔到,我好灰心甘番到家,發現............成部郁唔到....大獲!!!!

之后我拿左去.....都算做正得番,但係都係冇得升,始終唔係甘甘心,所以呢....一怒之下,我賣左部PSP,番到家,先至感覺到,原來我同部PSP都有感情,記得戈年我升左高中,好興奮,買左佢(PSP)番來......都玩左成日,之后就日日到甘玩,開左學都仲係甘,但係...慢慢慢慢....好悶~~~~所以都冇玩一排,到左上年4月~6月,又係甘一直玩,記得我戈時係人際關係最差戈排,我搵左佢來解悶.........解愁.............7月都重有玩,記得有一晚,睇電視,睇成晚,一廣告就拿佢出來玩,一直到到1月戈時,我有一晚玩到冇訓,番大陸戈時都有帶,晚晚我都玩到好晏先訓,什麼到前幾日都有玩,但係就係因為自己一時ge動怒,呢一切.....變成左回億!!重要失去左之后先珍惜,可能睇左ge人都話我瘋左,但係我真係唔知點解會甘ga......

同樣,又諗番起同我fd  ge關係,又係咪真係好似甘呢,因為一時ge唔理智,而失去,失去左之后先珍惜,或者佢有可能真係做左,但係我就唔應該甘懷疑先,我好后悔,希望同佢關係可以改善la~~~  PP賣左就賣左,但係同人ge關係可能有得改善,都試下la................

但係點都好la,我同我fd關係如果唔能夠改善ge話,一切........又好似同部PSP甘....化成回億!!

發表時間:2009-03-01 08:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 12 日  星期四   晴天


2009-02-12 分類: 未分類

朝早就一開頭就化學課....好煩,之后上完就吹下水,sleep..............一直到放學,朝早就甘過.

下午電技課,請左個師傅來上課,佢都唔錯,但係如果可以取代埋天日ge文法課,甘就真係太好喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之后李志恆突然問我情人節點算,我話,我都唔知戈個女仔係點,我點知點算,之后佢走去問cimay,我話"甘你咪問lo,佢係女仔"

點知佢真係甘問,問到人地伏左係度,cimay好慘~~~~~~之后李問我,佢做咩甘ge,我話"你講太多喇,岩聽汁去用,唔岩聽就算,何必up甘多廢話呢"

係佢地講戈時............我唯有同星佢地玩測電筆.......超無聊!!

之后就上自修,做hw,抄埋化學........

放學等埋貓哥一齊走...............................88

發表時間:2009-02-12 11:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]