我的日誌
Dana0125071
暱稱: Dana
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-16
2010-03-31
考試
2009-08-30
2009-08-05
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 511
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 29 日  星期四   陰天


番左福建!!! 分類: 未分類

番左福建lu,我中午就塔飛機.......大概2點到去左廈門,之后又轉車去到安海= =

去到舅父家,好似好冷清甘,我都冇辨法,唯有就係拿部psp出來係甘打,點知打打下又有利是收.........哈哈

之后就出去eat  lo,又番舅父家,玩左陣

打機........打到4點幾先訓

發表時間:2009-02-03 09:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 28 日  星期三   陰天


2009-01-28 分類: 未分類

金日一起身...都係好似平時甘,無咩特別,之后又去睇tv

跟住下午online,又係同菠菜一齊玩萬王,哈......差唔多日日都係甘,

玩到4點幾差唔多5點就off睇書...............................

跟住例排

sleep!!

聽日返福建~~

 

發表時間:2009-01-28 07:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 27 日  星期二   陰天


2009-01-27 分類: 未分類

金日我11點先起身,一起身就睇tv,之后我盲online  lu,我online  ge時候,我記得我睇緊野,一路打機,之后就直頭係甘睇,連人地add我我都唔知

之后我add返佢,又一齊玩,都好似同平時差唔多.唯一就係感覺唔多同,唔知點解!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住我媽同我妹出去買野..............................

我就係家,做我中意做ge野

因為我諗番起我之前唔開心ge事,所以我就盡量做番d  full出來,忘記佢地.....因為一諗起,我就好唔開心><

后日番大陸lu        唔知有冇得去廈門呢??

發表時間:2009-01-28 01:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 26 日  星期一   晴天


2009-01-26 分類: 未分類

甘朝起身又係去教會.....唔同ge係我上左去獻詩^^

等驟會完之后豆利是.........一豆豆左10幾封....哈

跟住我見到有個......女............我地成教會都話佢係..."pig".....因為佢妻係好豬.....無計

我地豆跟利是戈時....因為戈個啊e一包就包好大封,所以個個都好想要佢戈封........."pig"都唔例外....佢就9秒9衝左埋去(服)

講"啊e新年快樂...身體健康"..................點知............嘻

啊e冇比到佢....哈哈哈哈哈....笑到我地死死下= =個個都有佢冇

之后我都係番家...諗住出移ge時候,突然搵唔到手機.........我e為我唔見左,點知係床到.....哈

之后番家....online........

sleep

發表時間:2009-01-26 11:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 26 日  星期一   晴天


2009-01-26 滿足 分類: 未分類

金日感覺好特別wo~~~~

又係起身啦..........不過唔同ge係...............精神左少少~~~~~~~~~~

1點食反,原sin諗住online,點知我妹霸住><上唔到...........我好悶,就同fd去街,點知原來去左網吧!!!!唉!!!

間網吧好正啊!!又冇人食in..............又多細路.....d人ge做型又簡單....唔雜lo....不過冇我地要ge  game....我地就即時結數88

我反家,我用我老豆部nobook上msn......我add佢,傾左半粒中........哈

之后我妹出跟女馬出大6..............太好喇....又打機..........同佢玩副本....超正^^.

雖然d怪好變太................

之后睇tv....sleep= =

發表時間:2009-01-26 11:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]