| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
終於好番天喇!!!  |
分類: 未分類 |
終於好番天喇!!!..心情都ok d....金朝6點半起身...為咩...
都係個升旗禮姐!!!
升完后番class......d人問我做左識圖未.....我話"下...!!!!識圖有野做咩@@
點知...問10個..10個都係甘講......笑死
之后都係甘啦...冇咩既
.......................下午番去就打左陣機
之后又番學...都係甘啦下!!!
唉!!!!數學58分......只要我下一次數學都達到甘既分數...............金段pass.....但係唔得........宣佈死亡!!!
之后又番家!!!好無聊!!
緊住汁屋....
打機
online
sleep!!
|
| 發表時間:2009-03-16 09:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
| 2009-03-14 |
分類: 未分類 |
314....都係甘啦...冇野既
最正就係同幾個fd出去玩....
玩到9點幾.......
又去網吧!!
又去骨場......................................
好正^^
早知影番d相
番到家打機..
sleep!! |
| 發表時間:2009-03-15 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
| 2009-03-13 |
分類: 未分類 |
都唔識要點算...明天test文法..死喇!!!!
溫晒都可能唔識嫁!!
金日我連d課上咩都唔知...係度溫文法
9點幾溫晒..就係e+....算啦....橫拈都係甘..打下機啦!!
唉....都係同佢唔會再有火花lu
放開lu
88
|
| 發表時間:2009-03-13 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 12 日 星期四  |
| 2009-03-12 |
分類: 未分類 |
好煩...好煩..
打開左個blog..都唔知要寫咩= =
都係甘過..日日都係甘.......又冇得傾下計..唉!!
慘!!!!而且金日爆O嘴!!!........李志恆金日打電話比我......話"你做咩唔叫我起身啊!!!!我訓到依家喇!!!"...好似我叫佢起身係應份既!!!
下午電技課
番來都係甘!! |
| 發表時間:2009-03-12 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|