| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
| 發惡夢 |
分類: 未分類 |
哇....琴晚發夢好恐怖啊.....我發夢我自己一起身.....嘻嘻!!!離開左自己GE........身體啊> <....入唔番去..點算呢?.....我又唔想就甘返天家WO!!之后我就諗...不如算啦....D未做完GE野做埋佢就上啦!!....但係我始終都係一只鬼...做唔到...我唔甘心...我四處搵另一副身體.....都搵唔到...之后我叫人地幫我搵一副........佢話副身體天日會到......副身體個人未走嫁......冇計...SORRY!!我要上佢身喇!!.....唔理副身體好唔好...做埋D野先啦......因為我真係唔想甘就......之后我番房......抱住我GE身體痛哭.....啾啾...啾啾> <仲唔小心達左落地............啾啾...啾啾!> <............跟住....戈個野話...副身體到左喇!!....雖然如此...但係我..........點都唔敢承認自己死左!!.......之后我醒左...摸下自己只手...哦...先知自己好彩未死
愚人節
都係甘啦....不過考完物理同李志恆去食早餐...傾計
講番物理先啦!!!都OK GE..拿70幾分應該有...但係要破80......始終都做唔到...唉!!
下午就通信..開卷!!
天日Grammer..化學
Grammer就得
化學..88
希望唔好有續夢或姐真係發生啦..
|
| 發表時間:2009-04-01 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 31 日 星期二  |
| 2009-03-31 |
分類: 未分類 |
哇!!中文....唔難GE
不過好似有小小怪...唉!!!考完番去溫書.......溫電技......都唔多野啦!!.
番到來....梁佑浩話要溫電阻圖....我咪溫左LO...哈...真係出左!!
番到來諗住去優林家.....最后都係冇...去左m溫左半小時88
番到來照打機......幾日冇打喇...打番日都唔過分啦!
玩到11點幾..睇TV
SLEEP!!!
|
| 發表時間:2009-04-01 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 30 日 星期一  |
| 2009-03-30 |
分類: 未分類 |
考試Action!!!第一科數學.....仆街啦去!!!原本諗住OK嫁...黠知都係死左!!!但係冇諗到會死數學..唉!!
下午就電學.......哦!!!默書黎姐....同張test一模一樣!!
正!!
天日就中文...電技...
|
| 發表時間:2009-04-01 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
| 蜜蜂記趣 |
分類: 未分類 |
金日....電腦課...哇...做得嬲到死...d機真係.......廢
之后就化學課.......之后就測識圖...唔識tim....不過冇緊要吧!!反正上次甘高分!!
之后就到蜜蜂記趣,我首先看到優林咪本書....我唔知咩事!!!...點知看到只大蜜蜂....我好驚....我都拿起我本書...當成武器......打死佢!!!!
如果佢一日唔死我就驚一日.......之后冇幾奈....啊羊拿本美文習作咪只野.....但係冇事...之后我用數學書咪....又冇事....= =
隔左冇幾奈..係時候走住先...一陣再返來偷襲佢....點知比佢偷襲返....我就用書正開佢....好釆!!
之后啊羊用美文習作咪只野.....中於得喇....幾十個人一齊打死只野.....冇事喇
下午電技!!!得左^^
之后都係甘啦...放學去faso家.........同優林....啊羊....嘉.......
之后嘉走左.........8點幾虹同埋雯來左!!!!!即時超曹.....虹話要開tv...........比佢開左
但係之后優林關tv......虹話:明天你死定了"......優林:"明天的事明天算" 虹:好啊!!!我就現在算"...無計..都係要比佢開...
之后我都溫唔到書喇><
但係雯溫到...好野!!
之后去婆婆家拿鎖
返家
打機
sleep!! |
| 發表時間:2009-03-19 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 18 日 星期三  |
| 2009-03-18 |
分類: 未分類 |
拼命啊拼命啊!!
拼命溫習啊~~~好多野測...所以我未番到家之前....即返學時間溫晒識圖!!
岩岩又溫完中文....
講起金日..........通信課冇咩啦!!
化學課都係甘姐...
電學課...哇!!!佳哥好型啊~~~~~~~從來都未見過啊佳哥甘嬲
之后溫識圖...電學發卷...62分....好釆
之后都係甘啦.....體育課test....2分07秒...超時.......5球罰課入1球...10分
下午溫識圖同中文!!
之后番家!!!!!繼續拼命!!!!!!!!!!為"X計劃"做好準備!!!
之后sleep!!
當然唔少得打機啦!! |
| 發表時間:2009-03-18 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|