我的日誌
Dana0125071
暱稱: Dana
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-16
2010-03-31
考試
2009-08-30
2009-08-05
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


發惡夢 分類: 未分類

哇....琴晚發夢好恐怖啊.....我發夢我自己一起身.....嘻嘻!!!離開左自己GE........身體啊> <....入唔番去..點算呢?.....我又唔想就甘返天家WO!!之后我就諗...不如算啦....D未做完GE野做埋佢就上啦!!....但係我始終都係一只鬼...做唔到...我唔甘心...我四處搵另一副身體.....都搵唔到...之后我叫人地幫我搵一副........佢話副身體天日會到......副身體個人未走嫁......冇計...SORRY!!我要上佢身喇!!.....唔理副身體好唔好...做埋D野先啦......因為我真係唔想甘就......之后我番房......抱住我GE身體痛哭.....啾啾...啾啾> <仲唔小心達左落地............啾啾...啾啾!> <............跟住....戈個野話...副身體到左喇!!....雖然如此...但係我..........點都唔敢承認自己死左!!.......之后我醒左...摸下自己只手...哦...先知自己好彩未死

 愚人節

都係甘啦....不過考完物理同李志恆去食早餐...傾計

講番物理先啦!!!都OK GE..拿70幾分應該有...但係要破80......始終都做唔到...唉!!

下午就通信..開卷!!

天日Grammer..化學

Grammer就得

化學..88

希望唔好有續夢或姐真係發生啦..

發表時間:2009-04-01 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


2009-03-31 分類: 未分類

哇!!中文....唔難GE

不過好似有小小怪...唉!!!考完番去溫書.......溫電技......都唔多野啦!!.

番到來....梁佑浩話要溫電阻圖....我咪溫左LO...哈...真係出左!!

番到來諗住去優林家.....最后都係冇...去左m溫左半小時88

番到來照打機......幾日冇打喇...打番日都唔過分啦!

玩到11點幾..睇TV

SLEEP!!!

 

發表時間:2009-04-01 07:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


2009-03-30 分類: 未分類

考試Action!!!第一科數學.....仆街啦去!!!原本諗住OK嫁...黠知都係死左!!!但係冇諗到會死數學..唉!!

下午就電學.......哦!!!默書黎姐....同張test一模一樣!!

正!!

天日就中文...電技...

 

發表時間:2009-04-01 07:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 19 日  星期四   陰天


蜜蜂記趣 分類: 未分類

金日....電腦課...哇...做得嬲到死...d機真係.......廢

之后就化學課.......之后就測識圖...唔識tim....不過冇緊要吧!!反正上次甘高分!!

之后就到蜜蜂記趣,我首先看到優林咪本書....我唔知咩事!!!...點知看到只大蜜蜂....我好驚....我都拿起我本書...當成武器......打死佢!!!!

如果佢一日唔死我就驚一日.......之后冇幾奈....啊羊拿本美文習作咪只野.....但係冇事...之后我用數學書咪....又冇事....= =

隔左冇幾奈..係時候走住先...一陣再返來偷襲佢....點知比佢偷襲返....我就用書正開佢....好釆!!

之后啊羊用美文習作咪只野.....中於得喇....幾十個人一齊打死只野.....冇事喇

下午電技!!!得左^^

之后都係甘啦...放學去faso家.........同優林....啊羊....嘉.......

之后嘉走左.........8點幾虹同埋雯來左!!!!!即時超曹.....虹話要開tv...........比佢開左

但係之后優林關tv......虹話:明天你死定了"......優林:"明天的事明天算"  虹:好啊!!!我就現在算"...無計..都係要比佢開...

之后我都溫唔到書喇><

但係雯溫到...好野!!

之后去婆婆家拿鎖

返家

打機

sleep!!

發表時間:2009-03-19 10:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


2009-03-18 分類: 未分類

 

拼命啊拼命啊!!

拼命溫習啊~~~好多野測...所以我未番到家之前....即返學時間溫晒識圖!!

岩岩又溫完中文....

講起金日..........通信課冇咩啦!!

                        化學課都係甘姐...

                        電學課...哇!!!佳哥好型啊~~~~~~~從來都未見過啊佳哥甘嬲

之后溫識圖...電學發卷...62分....好釆

之后都係甘啦.....體育課test....2分07秒...超時.......5球罰課入1球...10分

下午溫識圖同中文!!

之后番家!!!!!繼續拼命!!!!!!!!!!為"X計劃"做好準備!!!

之后sleep!!

當然唔少得打機啦!!

發表時間:2009-03-18 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]