| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 3 日 星期二  |
2009-02-03  |
分類: 未分類 |
終於金日要返去lu,真係唔捨得啊!!呢幾日好好玩,都睇左唔少野,記得戈日要返大陸戈陣我係唔想返嫁,我重話,唉!!算啦,幾日好快埃完...
但係就真係估都估唔到係甘好玩,金日要返澳門喇,我又唔想返lu.......真係好矛盾啊!!!!!!!!!!!
之后都係甘喇....冇咩分別lo
|
| 發表時間:2009-02-03 10:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 2 日 星期一  |
2009-02-02  |
分類: 未分類 |
唉!!!天日就要返澳門lu,呢幾日真係好好玩
一起身.....我地sin去鋪頭,點知我堂妹扭傷左只腳,我地咪叫佢唔好行,坐一坐先,之后到到鋪頭,佢話沒事,唔洗睇e生
之后就全部出晒去eat反,之后就返返堂妹家,諗左好多野,6點戈時汁行李lu
之后做完大生日后,都係同表妹去左堂妹屋企,同佢地一齊燒金紙,燒炮長,戈誘d習俗....
之後又玩,諗住最後一晚.........點知玩到5點中先sleep |
| 發表時間:2009-02-03 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
2009-02-01  |
分類: 未分類 |
起床啦!!!懶豬,朝早就我堂弟甘樣叫晒我地起身,都係例排do戈d,食左d甜品,我地就去左打魚毛球,打完之后去lunch,番到來.........哇....2點喇!!唔洗甘快下= =
之后我地又去番表妹家,拿d野我就去左三叔鋪頭,同我堂弟打機,7點先返左去堂妹家,又係打邊爐,之后同我表妹祝圍棋,我地玩完就到堂弟同堂妹一齊玩
之后我又同堂弟一齊發瘋,玩到2點sin sleep |
| 發表時間:2009-02-03 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
2009-01-31  |
分類: 未分類 |
時間好快啊!!!轉下眼........天日就二月lu,所以我金日都要快d去安海拿d行李回來,我食完早餐同lunch之后就去左車站塔車去lu
終於去到喇!!!!!!我媽叫我留多係度一陣,我就話"好啊"之后去左姑婆家,點知戈度有個人都係去石獅,甘咪跟佢車lo,坐坐有個人上車,應該係佢fd掛,之后我訓著左,
點知訓訓下....................撞車,之后撞人戈條友又打人,又唔陪,開左部車就甘走左去,之后就留左陣,但係驚佢叫人來,所以我地都係走左先,
之后番左表妹家,我地就打電話比我堂妹,就話要去佢家(就係二叔ge新屋),我堂妹即時話"快來啊!!.......我悶到快發瘋了"我地就喇林林趕過去,
之后就参觀下先,好靚啊好靚啊!!!哇,有大概1600尺,d房間裝潢得好好,聽到d壁全部都係雲石,場紙帖得超靚,哇!!!簡直係一級捧啊!!
之后我地又去左行街,飲野,之后又去堂妹家,點知我堂弟又來左,佢一來到就同我講"我就知道你在這裡"我就話"啊你知影我治這有啥路用ㄇ"
之后我地又一齊玩,點知我堂妹說"先停""你們金天在這裡sleep,我什麼都給你準備好喇....我們就說"好"
之后打邊爐,打到12點,甘當然我地講左好多野,之后三叔叫我堂弟回家,我堂弟就一直哭,話要留低,林尾都冇計,都係要比佢留......之后我們都去洗身,洗完祝企,
我地祝飛行企同圍企,飛行企我表妹win左,圍企我win左,堂妹就lose...哈
之后我地一齊看tv.....................傾計,跟住就去sleep lu
|
| 發表時間:2009-02-03 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 30 日 星期五  |
2009-01-30  |
分類: 未分類 |
朝早一起身,我地就諗住就去左石獅..........................表妹家,點知去到12點幾先上車.............點幾先到= =
到左之后,同我表妹出去玩,之后又去二叔同三叔鋪頭,最后去左爺家拜一拜年,點知我親細妹就話要返安海睇BB,我就話"甘快"
跟住我就直頭留係度,唔跟佢地返去lu,番到表妹家,因為我表妹唔得閑,所以我就sleep左一陣!!
之后佢地叫我eat反,食食下,我二叔話佢新屋入伙,叫我地去睇下,我就話我金日玩左成日,好累,所以冇去LO......跟住又傾左陣計
就去SLEEP LU |
| 發表時間:2009-02-03 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|