運命記
三年計劃

BackBGM: 東方妖々夢 ~ Ancient Temple
Wallpaper Fighter: F-15E Strike Eagle
Destinyg04
暱稱: Destiny
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-01
人生
11月4日 YMC 遙控盃
2007-10-02
2007-09-24
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
az01
好友名單
尚無任何好友
網站連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 32
今日人氣: 8
累積人氣: 2607
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


四天合寫. . . 不過冇下次 orz 愉快 分類: 未分類

11月9日 木曜日(四)

上半時間係上學日子, 冇咩野好記. . . 只不過有English listening test

感想? 太簡單了(炸飛. . .

6:00pm: 因為林話出敗家之地(旺角), 但約左佢9:00pm, 所以又出左火星(VO4). . . 打左幾stage, 見到Surya~, 同佢team左幾鋪打電腦, 之後KKL來挑機, 死左. . . 真係好對唔住Surya. . . 不過我覺得唔錯. . . 玩翻VO o既時間唔長, 咁快可以識到班m傾   o既人~ 最後打多幾鋪向8:00pm 離脫。

8:00pm: 在路上途中, 林來電, 話佢唔來 囧囧囧. . . 不過估到 la. . . 8:00pm先向上水放工, 出到來都夜la。 結果孤身走向敗家之地。 去到阿Sam度, 買左予定個兩樣野, 加上定左Shana的figure~ 不用說la~ 萌~

http://www.toys-works.com/showwindow/pvc/img/pvc_sha_uk_ph.jpg

-----------

11月10日 金曜日(五)

上半時間又係上學時間, 未有野好記. . .

8:00pm: 同風, 邦&媽到聯和墟o既雅士餐廳食西餐~ 感覺太爽la~ XDDD

----------

11月11日 土曜日(六)

12:00pm: 風冇出, 孤身到達火星~ OX人已在, 打打下電腦佢挑機, 挑cap帽叔叔&HKS, 我陪佢~ 可惜都係輸. . . 實力不足。 打左冇耐, 京到達, Surya到達, 一行人出麥記午餐, 之後軒突入, 佢慘lu~ 幻獸幫佢點餐. . . 食飯時傾下G gen, 高達, VO o既野, 自己覺得好融入氣氛~ 其後上翻去, 山細, JoeJoe, 師父等到達。 挑機時間. . . 當日冇咩點贏. . . 不過太好彩, 有四張咭支到野~~

1. Apharmd J/A 砂之勳(最愛機, 最愛色)

2. Bal b Cista (愛用機之一(?))

3. Fei Yen with BlueHeart (準愛用機)

4. Temjin 707 J/c (企劃中. . . (炸飛 )

我只好說: 俺の運のは...十分強いさ!!!  (被帶到牆角圍打 orz)

不過今次約左救恩o既friends 食飯, 冇直落, 聽阿京講有好多kuso野我miss左. . .

7:00pm: 我同兩個friends向旺角食飯, 阿Ray生日, 我同Jason 送左盒Gundam 模型比佢, 兩盒都係我選= =; 食飯地點本是定好去魚米之尊, 結果冇位, 老闆話唔使等. . . 之後去朗豪坊, 去簡單廚房, 又冇位, 又貴. . . 結果去左味千 囧. . .

不過估唔到, 阿Ray 現在中六的辛苦. . . 我又幫唔到佢d 咩. . .

-----------

11月12日 日曜日

9:00am: 起床, 睇Kanon 第六集, 開始進入主題, 今集笑料冇頭5集咁多, 主要交代少量劇情. . .

12:00pm: 因為風星期六冇出火星, 結果又出多次。 星期日明顯少人好多. . . 我地都有約京。 一去到, 就見到西友 囧, 我用飛燕BH 打贏佢幾鋪, 之後我又用J/A 打贏佢, 佢就一直用747a. . . 1/4 o既勝算. . . 可恨. . .之後我改用景清"凬" 打, HKS可能因為見到, 用架景清風出來打. . . 簡直係侮辱. . . Round 3 我已經減左一半血, HKS明顯格鬥唔夠我打, 佢爆氣 (皿). . . 簡直係侮辱. . . 諗住中一野唔死住, 結果減晒 囧囧囧。

飯後, 京出現。 有同佢打, 有同佢team, 但今日可能之前打得太多, 打唔出實力。 真係好對唔住呀~ 京. . .



2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


水曜日(星期三), 義工日 驚訝 分類: 未分類

今日普普通通, 返VTC 8:30 放 4:30

8:30am- 4:30 pm: 上堂, 今日阿sir 有教野, 唔係聽威水史. . . 終於感覺到我係有俾錢上堂. . . 今日學裝卸車輪. . .

5:10pm: 因為今日有義工返, 但7:00pm 開始, 所以決定出擊VO4, 打左三鋪 = =" 兩鋪用飛燕VH, 一鋪用747H, 當我用緊747H時, 突然有人向我後面話"咦, 部機好型喎. . ." 我初時意為都係VO pilot, 但原來係"潮州人" , 個關即刻輸左 = =

7:00pm: 義工開始, 我係幫阿聰手(以前我o既補習老師) , 對住班小朋友 = =, 應付唔來. . . 但係今日camp 翻上次o既津貼, 有$300~

聽日, 林話出旺角買野, 我都要買兩樣

1: Kanon Original Soundtrack

2:電擊萌王



2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


前數星期(月)的事 + 今日 不安 分類: 未分類

先前的記事

9月30日: 風第一次叫我去到打機, 估唔到竟然會玩翻VO4, 從當日再一次迷上VO4, 但當日有唔好既經歷...

10月2日: 是日定休日。 出擊打VO4, 當日有少聯絡, 我第一次見面的京支援出擊。 對我來講, 京簡直係兩個人...

10月8日: Armored Core Meeting 「四凶大暴鬥中秋 」。 感覺不錯~ 雖然戰勝不多~

10月21日: Dinner Meeting, 四人行(井上, 小紅冇出現) 與風, 斬, Ken  向旺角食飯, 是次發起人竟然係我...

10月28日: 當日VO4 作長期戰, 花左一個月, 燒到部景清~, 可惜係"凬"(景清中能力最弱), 不過我的強運實在太強了... (炸飛

11月5日: Armored Core Meeting 「未踏查忍法帖」。 這次比上次更爆笑 XD, 向裝上跪炮, 冇雷達頭, 有撞針, 火槍「@@」既情況下戰鬥, 當中出現的爆笑埸面, 這有在場先感受到 XD。

------------------------------

是日上學放半日, 那是因為中心有比賽舉行, 亦因為這個比賽, 成個上午冇上課 = =# 訓左成個上午. . .

1:30pm: 下午飯後, 到機鋪打機用左$15, 見識到生活處事能力低既人, 打機有一手. . .

3:30pm: 打完機, 今早上打算出擊VO4, 可惜時間同精神問題, 放棄. . .



前言 分類: 未分類

話說日記. . . 已經好耐冇寫. . .

自己因為受到某些事件的沖擊, 令我想寫日記, 想記下自己的事。