★☆★☆◆從成功裡失敗的生還者★☆★☆◆

 

 

 

 

 

 

 

 
 
ELLEVER0207

暱稱: ELLE~EVER
性別: 男
國家: 香港

 

 

 

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

19歲
完結
秘密
主宰
2006-07-06


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 6 日  星期四 晴天
2006-07-06

今日本來乜是都冇∼好平常咁返工∼放工∼但係.....
放工比我見到一對唔係情侶既男女學生係到講話愛情d野!!個男話個女鍾意邊個邊個∼個女話個男鍾意邊個邊個!!我諗起讀書時期最好既係戀愛既滋味∼真係好好玩∼好sweet!!但係個心係到諗....又諗起自己點解冇女朋友之類既野!!個人又開始down啦!!返到屋企...自己一個人!佢地未返∼我開左電腦先啦∼之後搞其他野咁∼食飯啦∼佢地返左黎啦咁∼我放左1000銀係台∼佢問係咪比佢既?!之後問題開始啦∼唔知點樣開始話我乜話我乜∼我最記得既係....一無是處!!你冇朋友既咩??你個腦要黎做咩嫁?!又唔幫下自己安排下喎∼我聽到之後.....個人仲down∼我由頭到尾冇出過聲lo∼但我選擇左一個發洩既方式∼喊!!就算喊....到冇出過聲!!之後佢都冇出聲啦∼我自己係到諗.....
我一無是處.....冇朋友.....冇用.....又唔孝順.....原來我係個咁既人!!就算講返做野∼自己又係咁!比人睇死我冇用!!做唔到野∼唔夠醒!!又慢啵∼哼....月講月唔開心....月黎月冇上進心!!好down!!自己好似失敗者咁!!太唔掂啦∼就算做野做得好又點?!都比人話既!!做得好又話做得唔好又話∼想點也?!個個都係咁睇我∼我仲可以做d乜?!靜係識係到鬧...係到話我冇用之類既說話∼聽到真係.....
貓貓d人.....我覺得我冇乜可能係到搵到女朋友既∼冇用也ma∼一無是處也ma∼就算我對個女朋友好又點姐?!d人都係覺得我冇用既∼我做d乜都冇用∼成功永遠唔會係我身邊出現!!!

發表時間︰2006-07-06 11:40 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ELLEVER0207 的日誌)


ABC! 於 2006-07-07 05:41 PM 發表:
我係邊個你唔洗理~亦無必要去理
但你真係好失敗~你估你而家好慘咩~無聊!無女朋友~有又點無又點
而家擺到明係鬧你~鬧你係點醒你!!你估個個人都有女朋友嫁咩~無既~唔洗死嫁
你成日話自己反工又唔掂呢樣又唔得個樣又唔得!!!
我唔該你啦!係覺得唔得既~改囉!
而家你咁樣講有咩用姐..得個講字唔去做!你再咁落去!你唔只無人中意仲愈黎愈頹
愈來愈失敗!!你自己醒下啦!諗清楚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ELLEVER0207 的日誌 ]