過左生日lu∼都好幾日冇打日記啦∼∼又想換返XANGA!!想整令D呀!!睇見人地個D好令令∼羨慕中.....
漫畫節我去左2次∼∼第1次睇左一陣咋!!買左2本拳王!!第2次買左件TEE∼48蚊!又買左DEATH NOTE∼正呀!!大結局啦!!我正日生日個日早上同阿妹一齊去睇龍虎門!佢請的∼之後成個下就悶到嘔∼去左機鋪打左陣!之後搵孫達良去第2次漫畫節!影左好多相相∼COSPLAY個D呀∼∼有D真係好令令呀!!生日得幾個人同我講生日快樂LO∼好過冇既∼家姐話唔得閒∼過幾日先再搵我食飯喎!個晚咪同孫達良食日本野LO∼佢請我呢∼好開心∼之後去左佢屋企打左陣機就返屋企啦!!佢仲借左20蚊比我搭的士TIM!!今日返返工LU∼唔多想返呢∼∼想抖抖!!好攰攰!!阿威以前份工話請人∼佢又冇做啦!佢比左佢舊公司電話比我∼我打左去啦∼等消息呀∼唉∼∼唔制呀!!
好想抖抖!!19歲仔∼仲係冇拖拍∼∼好似阿媽話齋∼男仔有$$有工做自己唔洗擔心有冇女朋友啦∼∼又岩喎!!有道理呢!!我講左肥佬個單野比我屋企人聽∼佢地不斷點醒我!!話我乜話我乜!!又岩既∼我真係蠢左呢!!
|