熱死我啦!!流汗流得好多呢∼但冇瘦到啵∼唉....不過手臂粗左∼(冇用的,虛有其表的)
今日本來大佬話放7∼8點到啦∼我話ok啦∼之不後我地做到7點幾8點到黎既時候.....佢話要開夜∼我....一口一點算好?之後去左屋企樓下整∼6樓呢.....我開頭聽到(6樓冇人識呀∼我靜係記得之前有個令女讀安柱既住6樓咋ma)點知真係?!真係佢.....上到去...我呆左!以前諗話知佢住6樓姐,想知人地住邊間真係難啦∼)估唔到而家我上左去佢屋企tim∼真係開心啦∼不過另一方面...佢由頭到尾冇點望過黎∼我有幾次係專登行多1∼2次睇佢個樣呀∼真係幾令令啵!又純啵∼kaka!!原來佢有個阿哥嫁∼佢老豆有料之人呢∼雖然佢老豆唔係屋企∼但我有留意下佢d相嫁∼好似好八卦咁呢!!真係正爆呢∼臨走之前整返部舊機也ma∼我整返個殼落去....點知整到隻手∼界到呢∼即時流血....不過唔係好痛∼佢媽媽比左2塊膠布我∼同埋d紅藥水茶左d∼冇乜野lu!!
真係估唔到∼好開心∼見到佢呢∼今日又有1單呢...我見到個女仔一個人...又聾又啞!!好慘∼見到佢一個人睇電視∼冇開聲既!!心諗...佢好慘也∼點解個天要咁對佢@@?令我諗起十月初五的月光∼初哥哥既故事∼好感人!!好鍾意呢套野!!
之前唔開心....諗住喊黎發洩...真係有用嗎??
|