★☆★☆◆從成功裡失敗的生還者★☆★☆◆
E幾排...自己覺得發生左好多事....我諗得好多野....但暫時唔講得住!!真係煩!因為呢件事我煩左2∼3日,係阿肥佬同我講過一D野!!真係好煩∼∼唔想理咁多啦!!順其自然啦!!
如果唔計佢同我講呢件事.....我都冇乜野好寫嫁!有既!!剪左個7頭(星期日剪既!!好7∼∼佢幫我剪到太薄啦∼又短喎∼真係想死!!想快D長返呀!!)另外,我換左眼鏡啦!!$540∼∼我覺得OK既∼冇乜問題∼唔算會係令仔左既!!7左LO∼∼
唉∼∼∼開始唔知講乜好......