冷靜一日,停打一天
我覺得你好過份lor,now算點呀!!! 點解有咩事就一定係我姐,之前做過 唔一定會再做嫁嗎?
我覺得真係太過份啦~之前咁挽,令我 同某人既關係差左,雖然我認為..唔知點講, 但係我唔認為我有必用浪費我既時間同精 神再挽呢d野,繼續破壞大家既關係...
點解呀,點解咩都我姐...
琴日挽到唔知時間.... 哂番學d野唔記得曬
----------------------放學後--------------------
琴日因為時間既關係,放學之後, 我,Kimmy,Mr.tao去左Wendy home換衫,本來係應該有時間 left嫁,點知我地挽到high曬,之後.....
---------------------點名中---------------------
今次既......(閱讀全文)
今日晨咁早就番左學,因為太多功課啦~
用左成兩個字去整理我d野
前,後,左,右,就算係斜
對既都比我d野放曬
p.s.雖然唔知你地會唔會睇 倒,不過打住先啦~~sorry曬 la左住你地放野,因為今日既 情況太special
我地班今日take左9月份既守時獎,
------->好開心does><......(閱讀全文)
今日一起身就比人叫左去tidy up我間bedroom..
累死我咩~~
--------------------------FUNNY--------------------------------------
有一件事我好想講出黎,我忍左好耐嫁啦
我曾經同一個識左只有一年既朋友+同學挽左一個好FUNNY既GAMES
雖然只係挽左大約一個星期,但係我挽得好開心呀
所以,我決定挽多一次,
希望大家祝我好運啦......(閱讀全文)