今日番屋企既時候,經過天橋出面果條橋仔
差唔多既時候我聽倒有幾好聽既音樂,
行冇耐我就見到有有個外國人係到拉
小提琴,我think唔洗講你地都應該知道
我係果d唔會比$係街到既黑衣or賣藝者...
但係我一見到佢係外國人,我就即刻停低左,
打開我個書包,再打開個銀包,take左一d$出黎,
比左佢...
你知道嗎!!我當時竟然係到think緊一d我依家
都覺得好無奈...
thinking:....................
"如果我有一日去左外國旅行,要做同
佢一樣既野,我會好希望d人會咁做,唔理我係
唔係外國人"
------------------pass中交堂-------------------
-----------------L.s--------------
今日L.s.
食飯先~~
|