22/10,水瓶座既我...
金錢,工作-->yeah!!yeah!!
愛情,整體-->唔要呀><
水瓶座的我...
wow~~可能開番電腦 我覺得好happy呀, 之前mum都唔比我開, 一係就話我太night訓...
今日一番到school就去左小食部 (p.s.食早餐) 我今次食完都差唔多40分~
早會既時候我講野好lag lor~~ 仲有呀!我覺得鐵釣sit係 sir果到既時候好好笑!!!!!
L.s.我都唔鬼記得學左d咩喇~......(閱讀全文)
ENGLIDH∼∼∼
我今日一早就係咁溫dictation, 點知道miss tse冇番, 真係0佢挽曬lor~~
本來老師都比我地番homeroom take一d書,
點知果個譚xx唔比我地番入去,仲好似好大牌, 走左過黎,叫我地做textbook,workbook, 佢以免佢係邊個~~
呀媽要我做功課喇~~
In school~~
周敏x今日冇番到學(新婚係咁)
中文lesson笑死我ka~ka~-->笑自己 中文writing2個,唔識寫既字有成10幾個, 自己都頂唔須,叫左自己做文盲
L.s.~~
講左好多..好多..好多..好多野lor... 不論你政府,雞,專家,all都比我問過
打鐘la~~~~bye~~~
 ......(閱讀全文)