My Dear 紫流:
小流,今日記起你,我think你應該唔介意我咁叫你
今日我一早就起左身啦~我記得...好似...好似係6:30倒. 小流呀!你就好啦~今日唔洗咁早起身....
7:45<----好準時番到學校當值,早餐淨係食左1/3個包... 今日我係負責巡樓.....
聽日training camp.......sorry呀小流....
我Tmr一定繼續話比你知....
By Esther
今日可以話係累到死......
maths---->ok啦,都冇咩野.,
中文堂,5....好似係....唔記得左呀~~
P.E.我的天呀,我由朝頭早開始THINK今日考跑步定係藍球.... 點知...竟然....係跑步呀.... 想死呀....SIT UP=30 <------剛剛好
掌上壓=24<-----好似係
坐地睇前身<----+-37
跑步--->8'45&qu......(閱讀全文)
終於得閒啦.....
第一件事要做既就緊係.....
打qooza啦~~
今日做左d咩呢??等我think一think先
今日中文堂,我覺得miss chow都得好快lor...今日 + 一路上堂一路挽扭計骰
L.S.今日衣然都係講婚前性行為,我地果組有9.5/10...YEAH!! + 一路上堂一路挽扭計骰
ENGLISH...唔記我做過D咩,不過都係一路上堂一路挽扭計骰
PTH....唉......(閱讀全文)
如果有一日,我在你身上抽走曬所有血小板,然後有你眼角插左一下,你每5s流一滴血淚,你要幾耐先會流曬所有血,然後比我一層一層解剖呢??識答既日可以答,實驗下星期一係art room進行,有意回答者請係實驗前答覆...thank you
今日晨早流流就起左身,
仲可以為左咩,might又係做功課,我都唔知有咩要做
見倒咩就做咩lor~~
writing??算啦.我留番聽日先去做,
本身想早d出去買野,但你又咁q比我見到nxtxxx
~~~~~~~~~fly左佢~~~~~~~~~~~~
msn9.0+msn plus:
你地又番番黎我到啦~
好開心,你番黎之後,我忍唔住放你係
側邊....
thank you Nxthx......(閱讀全文)