--Esther的日記--
在下Esther...
Esthero3o
暱稱: --Esther--Ice--
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
9月2日
2011-08-29
2011-08-29
When you're gone
新既開始
文章分類
全部 (101)
~~護理/health方法~~ (1)
~~日記~~ (62)
~~心理測驗~~ (2)
~~自想~~ (11)
~~朋友~~ (2)
~~星座運程~~ (3)
~祕密日記~(有本事就估密碼看~) (4)
幸福的日子~ (1)
故事仔 (3)
美白方法 (3)
零的日記 (5)
瘦身方法 (3)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 101
留言總數: 183
今日人氣: 4
累積人氣: 6354
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 26 日  星期五   晴天


~高低起伏~ 分類: ~~日記~~

你知道咩係"高低起伏"嗎..?

----日日如是-----

今日Day2----當值

最近好似覺得Prefect 哩一個工作....有D..唔知咩既feel

好似..冇咩心情當值咁...

馮Day1,Day2..要比平時早30分鐘起身

番到學校,又要好快番番class room...

然後take D功課出黎....之後去當值...

我....總係覺得...好冇引....今日聽Mcqueen講...

佢好似唔想再做Prefect~

 

-----中文lesson----

只可以講一樣野"我好憎食士多啤利

 

----小息當值----

冇咩,特別野....(打鐘"後"一秒由4樓開始run落2樓)

sorry呀miss wong,果次我都唔想以,珅爺係佢後面,
佢都要開locker,比珅爺見到,叫左我去記白"止"
我都冇辨法..plx forgive me...!!
見倒你係2B咁唔開心,我已經忍手倒爆...

 

----Bio lesson----

(飲一飲維他milk先~~)
(番黎啦~~)
bio dictation......

5...識d唁識d啦~~~

 

-----小休---

小休冇咩野發生~~
(唔打小休野...打小小其他野啦~)

不要以為受傷既係你,其實,受傷既係其他人...
有很多事情我都係比較敏感...
但你好小人會做這些事......
你....想不能你竟有這種力量.....

 

----English Lesson---

努力學習,但係自知自己既eng已經退步,
但係我唔會放棄,+油呀~~

"看到你手上的血路,眼睛不奇然好像進了沙,
  我自然的用手弄一弄,再打開眼睛的時候,
我在一"信"間看見自己我手不停流血,
閉上眼冷靜之際,發現自己有所改變....''

"我....其實會不會太容易受人影響呢..?"

"河水的流動,令我感到自己的可怕....
我沒有想過會變成這樣...."

 

----Chinese hist.----

仲以為今日睇十月圍城,點知係做填字game.....

 

----d.t----

冇咩心情講~~

 

到左決定既時候啦~~



2010 年 11 月 24 日  星期三   晴天


又有HEALTH方法呀!~ 開心 分類: ~~護理/health方法~~


比我挽倒你啦~~




--只吃蔬菜,卻對減肥一點幫助都沒有!!!



~~嬲嬲地~~ 愉快 分類: ~~日記~~

 今日.....打咩好呢...??

有一個字可以形容曬我今日既心情

~~~~~~~~~~~~

我完全唔明我個身有咩味lor~~~

第一:我聞唔倒lor

第二:我唔明點解你地唔似覺得好難聞~~~~

第三:我唔明有咩問題lor~~

  唉~~~上中文堂都冇咩好講....

P.E.今日....我地自修喔~~

       本來想係哩2堂寫曬d相既feeling,但你最後都係變左
講下birthday有咩好做~~~教下人地挽扭計骰lor!......

(閱讀全文)



2010 年 11 月 22 日  星期一   晴天


2010-11-22 開心 分類: ~~日記~~

 要瞓啦~~有d sick呀..!!要早d sleep,

不過,中文堂miss chow 比我地聽果手song太深刻啦~~

唔信你地聽下~~

 

聽日要整好曬d相,仲要溫書....主呀,比38hr一日我la!!!!


我有好多朋友都sick左......小心身體喔~~~唔好番我會嬲嫁~^ ^~

 

 ......

(閱讀全文)



2010 年 11 月 20 日  星期六   晴天


~~Prefect 訓練營~~ 開心 分類: ~~日記~~

      唉,又要咁早起身,我都唔明點解我個個星 

  期都有咁多野做~~

      8:00啦~~Mcqueen都仲未出現.今日係Prefect

  既訓練營,=0=仲有邊度好去,米又係"沈"會園,

  上次2D成班都要參加果個...

       8:30~~mcquuen最後都係冇黎到....唔知咩事呢..!!

   琴日佢又冇sick...想打比佢,又怕比老師見到...

  &w......

(閱讀全文)