| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 14 日 星期一  | |
Interview  |
琴晚好夜先訓得著,今日6點3就起左身啦!!因為驚遲到,所以唔夠膽番訓!!!整好哂D 野就出門口
啦,去到尖沙咀先8點半左右,之後塔去奧運站先塔9咋,interview9點半先開始!所以我去左洗手
間,紮番好d頭髮....9點!!!行行下係麵包店見到T1既同學.....我地一齊行過去!!!途中Joey同我
傾左一陣,再SMS....Thanks for your support!!! >3<"入到去等左好耐呀!填完form,HR既人
問"你介紹一下自己丫?"我講講講!!!之後問左一,兩條問題!佢就話OK,仲話我知下個星期會叫我
再去多次簽contract,佢仲話會揀一個地方近我番工,因為佢話一個月得$4,000!唔想我哂咁多
車錢,噢...好體貼呀 我出到黎等左一陣,我以為Kiyo應該in緊,點知,我見到佢好趕咁係"車立"
口到出現,我10點等到佢11點呀!早知如果佢唔會番學,我就唔等啦,之後因為下晝冇堂,所以就
番左上水同媽咪飲茶,我係奧運站番黎都快過哥哥又粉嶺出上水!佢真係慢,之後我地陪媽咪買
餸,係街市聽到兩個人係到大聲傾計,個女人講d野好爆"綠帽唔怕帶,最緊要徐得快"..."老婆生
得靚,老公多大病"好搞笑!番到黎由4點訓到6點,宜家又要溫書啦!聽日測驗呀!!唔想溫書呀!!完!
  
|
| 刊登時間︰2008-04-14 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
|
|
| 與Kiyo的第一次約會 |
 
今日約左Kiyo去大角咀pre-trip一下,因為聽日就要interview!到左大角咀簡直係get lost呀!因
為我都係第一次去奧運站!唔講都唔知,原來奧運站係大角咀...我之前仲以為大角咀係深水埗!
之後我地兩個走左去顧客服務中 ,個姐姐居然呃我地,佢究竟識唔識咖??亂咁講!好彩今日黎
一次咋,如果唔係真係唔知點算!之後我地靠自己努力,終於俾我地搵到!搵到之後.....我地就落
左旺角,一出地鐵站就見到陳志宏,之後我地行左去荷李活中心,途中我又見到Leo &蘭子,之後
番黎又見到劉慧卿!Kiyo買完恤衫之後我地就去左新之城,我買左撈撈食+耳環+Roxy 帽,Kiyo再
買左對高根鞋!聽日就係啦...好驚呀!希望ok啦...今晚要努力d睇下個間club house既資料先!完
  
|
| 刊登時間︰2008-04-14 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
|
|
| Netural Tour in Tai Po @2008 |
今日差唔多11點起身,媽咪又要人出去陪佢食野,搞到勁趕!!食完野去睇中醫,
完左個tour要番去拎藥!!之後去粉嶺火車站會合Christy再到大埔墟會合其他
團友!!第一站去到嘉理白露湖餐廳,玩水上單車,剛好有人結婚,大家都在觀禮
呢!!之後下個站到左大埔海濱公園....d花開得好靚呀!到左昆蟲館,Douglas見
到個電視講左句"三十寸既蜻蜓,咩蜻蜓黎咖?"之後我同Joey係咁笑佢!!!下個
站到左林村..大家都好誠心咁祈福!之後再去食豆腐花,食完就番黎粉嶺拎藥!
番黎睇左"魔女宅急便"雖然睇左好多次,唔知點解睇極都唔厭!宮崎駿真係勁!
   
  
  
|
| 刊登時間︰2008-04-13 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
|
|
MFS...very boring  |
今日要提早一個鐘番學呀...原因係marketing要補堂,其實佢補唔補都
得啦,根本就冇人聽,佢真係唔係好識教書!之後兩堂TTB,因為週期性不
適,成堂爬左係到 我同左Miss講話我唔舒服,佢就話"係唔係好辛苦呀
仲有一堂喎,駛唔駛番屋企呀,你有冇食藥呀?"我話有呀,食左一粒止痛
藥..."之後佢話"唔夠咖,食多粒啦!"我話冇啦!!佢就話"我有丫麻"之後佢
就去左StaffRoom到拎俾我+熱水!Miss真係好錫我,同學仔都係咁講!!食
左兩粒藥之後就好番好多啦!!!之後上普通話堂,聽孟老師讀普通話,佢冇
叫我同Christy起身讀書,唔知係唔係唔記得左我地!Happy B-day to Kei! |
| 刊登時間︰2008-04-13 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2008 年 4 月 10 日 星期四  | |
9-10.4.2008 (hot)  |
9.4.2008
今日番11點3,IDS堂冇講書,講番mid-term & 吹水!之後TTB講mid-term測驗範圍!
lunch with Joey, Priscilla, 小台, Ripper & kiki住家飯again!!之後上左兩堂英文,派
番d功課 & 講講如何可以令錢搵錢,的確令大家上左寶貴既一課!Margie果然係"堅"!
10.4.2008 {雞蛋仔生日快樂}
今日番1點3,番到去等到1點半就開考IDS,我第2個俾亞Sir,其實份卷我兩點鐘做哂!
之後等其他同學做完,我地做完個d就出面等!之後QCC講書!放左學之後去沙田會合淇,
要你等咁耐唔好意思!!!我地差唔多行哂成個沙田既Shopping Mall先買到Mana & Milk,
既生日禮物!之後同左Maggie去食壽司,每人要$112,好好味呀!!番到粉嶺見到小丸子!!
 
 
|
| 刊登時間︰2008-04-11 11:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 106 | » |