FIONA0712
暱稱: *..°FIONA`'"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
27-31.3.2010
22-26.3.2010
17-21.3.2010
12-16.3.2010
7-11.3.2010
最近訪客
最近沒有訪客
﹏""相}}
日誌統計
文章總數: 526
留言總數: 0
今日人氣: 1
累積人氣: 8248
站內搜尋
2008 年 4 月 14 日  星期一   陰天
Interview 愉快

琴晚好夜先訓得著,今日6點3就起左身啦!!因為驚遲到,所以唔夠膽番訓!!!整好哂D 野就出門口

啦,去到尖沙咀先8點半左右,之後塔去奧運站先塔9咋,interview9點半先開始!所以我去左洗手

間,紮番好d頭髮....9點!!!行下係麵包店見到T1既同學.....我地一齊行過去!!!途中Joey同我

傾左一陣,再SMS....Thanks for your support!!!>3<"入到去等左好耐呀!填完form,HR既人

問"你介紹一下自己丫?"我講講講!!!之後問左一,兩條問題!佢就話OK,仲話我知下個星期會叫我

再去多次簽contract,佢仲話會揀一個地方近我番工,因為佢話一個月得$4,000!唔想我哂咁多

車錢,噢...好體貼呀我出到黎等左一陣,我以為Kiyo應該in緊,點知,我見到佢好趕咁係"車立"

口到出現,我10點等到佢11點呀!早知如果佢唔會番學,我就唔等啦,之後因為下晝冇堂,所以就

番左上水同媽咪飲茶,我係奧運站番黎都快過哥哥又粉嶺出上水!佢真係慢,之後我地陪媽咪買

餸,係街市聽到兩個人係到大聲傾計,個女人講d野好爆"綠帽唔怕帶,最緊要徐得快"..."老婆生

得靚,老公多大病"好搞笑!番到黎由4點訓到6點,宜家又要溫書啦!聽日測驗呀!!唔想溫書呀!!完!

刊登時間︰2008-04-14 10:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 13 日  星期日   時晴時雨
與Kiyo的第一次約會

今日約左Kiyo去大角咀pre-trip一下,因為聽日就要interview!到左大角咀簡直係get lost呀!因

為我都係第一次去奧運站!唔講都唔知,原來奧運站係大角咀...我之前仲以為大角咀係深水埗!

後我地兩個走左去顧客服務中,個姐姐居然呃我地,佢究竟識唔識咖??亂咁講!好彩今日黎

一次咋,如果唔係真係唔知點算!之後我地靠自己努力,終於俾我地搵到!搵到之後.....我地就落

左旺角,一出地鐵站就見到陳志宏,之後我地行左去荷李活中心,途中我又見到Leo &蘭子,之後

番黎又見到劉慧卿!Kiyo買完恤衫之後我地就去左新之城,我買左撈撈食+耳環+Roxy 帽,Kiyo

左對高根鞋!聽日就係啦...好驚呀!希望ok啦...今晚要努力d睇下個間club house既資料先!完

刊登時間︰2008-04-14 03:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 12 日  星期六   驟雨
Netural Tour in Tai Po @2008

今日差唔多11點起身,媽咪又要人出去陪佢食野,搞到勁趕!!食完野去睇中醫,

完左個tour要番去拎藥!!之後去粉嶺火車站會合Christy再到大埔墟會合其

團友!!第一站去到嘉理白露湖餐廳,玩水上單車,剛好有人結婚,大家都在觀

呢!!之後下個站到左大埔海濱公園....d花開得好靚呀!到左昆蟲館,Douglas

個電視講左句"三十寸既蜻蜓,咩蜻蜓黎咖?"之後我同Joey係咁笑佢!!!下個

站到左林村..大家都好誠心咁祈福!之後再去食豆腐花,食完就番黎粉嶺拎藥!

番黎睇左"魔女宅急便"雖然睇左好多次,唔知點解睇極都唔厭!宮崎駿真係勁!

刊登時間︰2008-04-13 10:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 11 日  星期五   陰晴不定
MFS...very boring 無奈

今日要提早一個鐘番學呀...原因係marketing要補堂,其實佢補唔補都

得啦,根本就冇人聽,佢真係唔係好識教書!之後兩堂TTB,因為週期性不

適,成堂爬係到我同左Miss講話我唔舒服,佢就話"係唔係好辛苦呀

仲有一堂喎,駛番屋企呀,你有冇食藥呀?"我話有呀,食左一粒止

藥..."之後佢話"唔夠咖,食多粒啦!"我話冇啦!!佢就話"我有丫麻"之後佢

就去左StaffRoom到拎俾我+熱水!Miss真係好錫我,同學仔都係咁講!!食

左兩粒藥之後就好番好多啦!!!之後上普通話堂,聽孟老師讀普通話,佢

叫我同Christy起身讀書,唔知係唔係唔記得左我地!Happy B-day to Kei!

刊登時間︰2008-04-13 07:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天
9-10.4.2008 (hot) 傷心

9.4.2008

今日番11點3,IDS堂冇講書,講番mid-term & 吹水!之後TTB講mid-term測驗範圍!

lunch with Joey, Priscilla, 小台, Ripper & kiki住家飯again!!之後上左兩堂英文,派

番d功課 & 講講如何可以令錢搵錢,的確令大家上左寶貴既一課!Margie果然係"堅"!

10.4.2008 {雞蛋仔生日快樂}

今日番1點3,番到去等到1點半就開考IDS,我第2個俾亞Sir,其實份卷我兩點鐘做哂!

之後等其他同學做完,我地做完個d就出面等!之後QCC講書!放左學之後去沙田會合淇,

要你等咁耐唔好意思!!!我地差唔多行哂成個沙田既Shopping Mall先買到Mana & Milk,

既生日禮物!之後同左Maggie去食壽司,每人要$112,好好味呀!!番到粉嶺見到小丸子!!

 

刊登時間︰2008-04-11 11:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]