| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| 22-23.4.2008 |
22.4.2008
今日上左兩堂QCC之後...就上MFS,又係同樣情況,聽書既聽書,玩既玩!!
本來咁就放學咖啦,點知又要補課,被Mike當玩具!3堂真係好難捱呀! 
23.4.2008 (Part 1)
今日頭兩堂又係PSK...又再一次被當作玩具了!!!成班都好唔据!!之後上IDS,
睇番自己既出席率,Then...TTB上堂聽書!Lunch同6位同學去食雞記,的確唔
錯!之後番到去上英文堂...上左一堂之後要同Kiyo去大角咀到簽Contact呢!!
塔地鐵既時候,我隔離個男人傾電話傾得好激動,周圍既人都望住佢!!我地上
到去見到AV rainbow!真係想死...不停係咁問人野,我地真係唔多想睬佢!簽
左成十頁紙,簽完都差唔多五點啦!!之後我就番去火車站會合小台& Christy
番黎粉嶺!番到屋企又要準出去會合3E出去大角咀唱K慶祝Milk的18歲生日!
|
| 刊登時間︰2008-04-24 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
|
|
| 20-21.4.2008 |
 
20.4.2008
今日同媽咪&表妹去左茶軒到食野,唔知係唔係星期日既關係,d 侍應既服務態度
都好似差左!之後行左一陣,買完野就走啦!番到黎睇'哈爾的移動城堡',好好睇
21.4.2008
琴晚3點幾先訓得著呀,今朝爹地以為我要6點幾起,就係咁叫醒左我啦!!!唉...真係
俾佢激死!搞到我今日個人呆呆地!上MFS...kiki係咁串miss,個情景好好笑!!基本上
冇咩人聽佢講書,得前排D人!之後上PSK聽同學present!Then lunch with my 同學
之後上機票...今日好正呀,有得試出機票!我地係咁買頭等去汶萊,青邁....講到好
似真係去咁!"放左學去機場呀...記得拎行李呀!"個個今日都好留心聽書,氣氛好好!
 
|
| 刊登時間︰2008-04-21 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
|
|
| 18-19.4.2008 |
 
18.4.2008 (Test Day)
今日同Christy一齊番學,佢終於都好番dd啦,唔駛再見到佢係火車嘔!我地係沙田遇見亞Joe &
Jam!大家都好努力咁溫書,因為一番到去就測TTB,但係我溫極都唔入腦,唉.. 測完先知原來
等陣普通話堂又要測驗!真係想死!放學同Christy回家,唔好唔開心,有咩要打俾我呀!!!搞到你喊
真係唔好意思 !!Monchichi對你唔好要話我知,等我打去鬧下佢!!終於完左今個星期!舒服哂!!
19.4.2008 (三號風球現正懸掛)
今日因為天氣關係,原本要帶Tour去大澳都要取消啦!!成日都係屋企,留在家中睇"狼羊物語" !
 
|
| 刊登時間︰2008-04-19 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2008 年 4 月 17 日 星期四  | |
| 16-17.4.2008 |
16.4.2008
今日頭兩堂上PSK,個亞SIR當我地玩具咁玩,係咁要我地講ha gao(蝦餃)!!!
之後上IDS...派左份卷,我有77分!之後上TTB...聽書!!!Lunch食住家飯with
classmates!Then...英文堂傾計,Margie講d野好發人心醒!番黎見到陳綺麗!
17.4.2008
今日11點出左去火炭整特區護照...本來亞Joe話黎陪我咖,點知我整完佢都
未出現,最後佢出黎沙田陪我食野!我就食越棧,佢就食Euro go go!食食下...
小台打黎話Join我地,之後我地就一齊番學校!!我地遲左一個字先到,亞Sir冇
計我地遲到...好彩姐!IDS睇向世界出發..QCC講書!P.S:今日登記左做選民! |
| 刊登時間︰2008-04-17 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2008 年 4 月 15 日 星期二  | |
| 鬼馬套餐--芝士波 |
今日一番到去就冇幾耐就開始測驗啦,由10點半做到11點8,第一次做咁耐!
之後上MFS,等左miss好耐呀!!佢入左黎我都唔知,搞到我仲係佢面前講左句
"睇怕Miss都要12點半先入黎啦!!!"亞Joe笑到傻左,好黑人憎呀!放左學之後,
我同Christy諗住番粉嶺食KFC,點知亞Joe又話想食,叫我地係沙田食!!咁我
地就陪佢啦!點知我地買完野坐左一陣佢就話要走啦,激死 我同Christy慢
慢食,食左成粒鐘!之後我地去左玩具反斗城,影下相!行多一陣就走啦!END~
  
  
  
|
| 刊登時間︰2008-04-15 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 106 | » |