今日一早o係屋企到hea左陣,冇咩野做~
到左12點幾就出街,等車等左好耐,
但係一上到車比我撞到張詩晴喎,都唔知係幾多億分之一ge機會呀,
呵呵^^"黑左呀佢,不過黑左仲似唐寧,哈~
跟住出到上水搵埋定明就一齊出大埔lu,
出到去上左m記hea左陣咁就去同其他人會合lu~
朱sir同miss鄧都冇黎到,我地又見落雨,還掂個個都唔想去燒野食喇,
最後我地就去左超級城到唱k喇~有十幾人,但係d人唱唱下就走喇,
咁就得返七八個人o係到唱,今次真係咩歌都唱齊呀,
唱左六個鐘,喉嚨依家係痛到出唔到聲lor><"仲未好返嫁我-,-"
臨尾就緊係唔少得唱beyond啦,真係同親咩人唱k都唱beyond嫁^^"
之後食埋個飯飲埋個湯就埋單lu,每人成舊水,大出血><"
跟住就齊齊返屋企啦,膠明帶我地遊花園,真係比佢吹脹.......
大致上都係咁啦,冇乜野lu~^^"
冇哂錢嫁喇我,出街都唔洗搵我嫁喇.....><" |