今日起身,又係落雨天,都冇得打波嫁啦,唔想咁早番去
想行路番,搵唔到人陪我,就去左搭車..
今日落雨,又搭霸王車
,番到去先7點9...
第一,二堂就係英文堂,今日要出去講「婆家看鐵」,每人只得一分鐘
我讀唔晒呀,爭少少,,,讀完番去研究數學..跟住數學中史
中史好無聊,,依家有d憎個miss殷,跟住兩堂I.S,
未上堂就比佢叫左去後面企
....算,我唔同你計教
跟住西史中文,又係無聊,,中文派左測驗卷,14/37
史上第一次咁低分,不過都高過某d人...上完第9節,
放學去左搵eliza,又同佢傾男女之情,跟住係出邊玩牌

玩到4點半,去左打波,個場仲濕緊,個波又滑,攻唔到入去
咪射圍囉,今日d外圍奇準呀,打到5點9,番屋企...
夜晚搵左教我游水個呀sir,點知佢要番大陸做野,呢排都唔得閒
我都唔知幾時先可以游水.....
好啦,今日打到呢到,88......待續
|