尋日同今日我都去左sky屋企同佢共事一件cosplay既衫,以往佢做既多數係三國無雙既人物,當然佢最喜歡趙雲啦!的確我睇過佢以往既cosplay相,咁佢的確係幾有心機!今年我有幸可以欣賞佢既手藝,咁既然黎得佢屋企,我亦都唔介意同佢一齊做,當係一份對老友既支持啦!
今年佢玩突破,搞源義經!源義經,一代日本人心目中既戰神,即係中國人喜歡趙雲一樣!的確日本仔既史書記載,源義經既畫像真係幾靚,咁我都覺得源義經係幾強既!當然我喜歡既都係孫策!
我幾欣賞sky個d手工藝,即係佢係做得有原則,雖然有時趕工求其左少少,但係呢做既近似值真係好足!當然你問我做成點,我當然唔答你啦!
自問做勞作真係一般水準,當然亦試過有參展畫作啦!你問我做勞作做咩最開心,我會話係泥膠,泥膠可以做得好真,亦可以好求其簡單,因為泥膠需要技巧唔多,做得開心既就可以啦!另外係畫畫,我唔太喜歡國畫,因為好講筆法,幾難!素描話易唔易,話難唔難,但我最怕既係畫球體帶反光,即係銀珠個d!我喜歡畫既係加插畫,即係原來幅畫有d咩,我仲要加多d上去!
講真我其實都好想我既興趣會有多d朋友欣賞,正如武術既,身邊識武術既人真係數得哂!好簡單cosplay既sky從中真係好多朋友,我自己真係覺得朋友唔多,亦有好多係平時食玩冇問題,落實做既真係渣流躂!
|