如果你同我好熟既,你應該會知我係有個契仔,你地識佢既多數係叫阿健或者蚊仔,咁契仔其實同我年紀相差唔係好多!
佢就早前去左星州讀書,當然唔係叫佢整星州炒米啦!佢去讀酒店旅遊,當然佢讀唔讀就見仁見智啦!
佢今晚突然間係新加坡打返黎比我!我當然覺得好開心啦!因為我真係有一段時間冇聽過佢把聲,亦都好耐冇同佢講過野,當然更重點既係同佢去抽根煙,講真我真係好想佢快d返黎,至少可以同佢玩下啦!雖然我要返工,但難得佢返到黎,放左工咪玩lor!
如果識佢既人,又想快d見下佢既,最新消息係:
預計9月17日返香港,即係一個月之後啦!相信就夜機黎既,預計就7點幾到香港,不過大家都有心理準備佢會遲ga啦!因為飛機總會有少少慢,之後又要入境過閘,如果我呢肯定係收工先至過機場,識我既打比我約個時間。
另外佢就話應該係B2入境大堂出,咁到時我打算係約埋成班識佢既就到時機場蒲頭lor!
|