今日一朝早就出現左一號風,我唔知到好事定係壞事,好事可能係我有時間同機會休息下,不過唔好既事就多囉!
1. 尖沙嘴既問題依然未得到一個解決既方案,全公司都覺得頭痛...(冇咩錢搵但又要做餐死,都唔知為咩?)
2. 手頭上有好多工作未完成,例如上水污水廠既UPS,到今日都係死機,依然未得到一個良好既處理方法,或者考慮送去EATON處理。
不過今日亦都大開眼界,我同波叔去左香港寛頻既葵涌分支站,入到去涼快!因為d server全部都係有得涼冷氣既,22-23度既室溫,好ar!舒服!
亦見到千千萬萬既server櫃,亦都覺得好壯觀,因為我未見過咁多櫃,我以前雖然都見過,都係幾百!但係而家我見到既係過千,可想而知,呢個境況何其宏偉!
另外呢,呢個地方係代表住葵青/九龍地方既連接,入到去其實都幾驚個背囊撞到野!雖則地方闊大,但都要確保自己行得小心!
黎緊我會係呢個地方做一個較大型既工程,我就諗都開心既,難得黎到呢個咁特殊既地方,因為呢d地方一般人係唔入得,除非你係技工維修、香港寛頻員工、場地保安及控制室入員,其餘既都唔比入。
希望呢單工程可以好順利完成啦!
|