今日星期五,本來我今日又要面對一大堆工作,東奔西走!但係今日我唔洗,因為多得一個颱風!
打大風,戶外活動基本上唔洗諗,習武...想練,但唔敢,因早兩個星期打風,我屋企個邊已經發生過意外,有兩次因打風有鋁窗飛落街,其中有次就有保安員係差d比窗門擲中,我就諗:唔好話練武,行落街都驚驚地!
不過sky仲好笑,9號風球底下仲上山練習,我心諗:搵條命黎搞姐?倒樹或者山泥傾潟,可大可小ar!始終關乎人命啦!Sky就似乎玩命多過練習...
天文台話聽日朝早先至落唔落風球,咁就大滯啦!返下又唔返,聽日仲要星期六,咁就算突然之間要返,都唔好玩wo!我寧願唔落波啦!
|