向來我手電都有用handsfree呢樣野,即係sonyericson佢原廠比既有線耳筒,跟住一個收音器!本來係幾好既,不過我就覺得開工咁樣極之不便,因為有線,自然就好易勾到野,有斷線危機,而且有機會成為一個干擾對象,最危險係斷線之後會short到野,諗深一層,我係咪應要用wireless既野呢?
講真呢個世界好多野都係wireless,屋企上網既wireless router,手電既藍芽系統或者紅外線系統、家裡頭電影機既remote、xbox360或者PSP或者NDS等等..................都係用緊wireless!
咁好啦!咩都wireless,有時候冇理自己部notebook就咁禾味享受wireless,電話咁重要既野居然刻薄自己,最重要既係自己做電話呢一行,係咁依個電話既野都似樣返少少ar!藍芽handsfree又唔算過貴既野,唔係話叫你買個成千銀既,簡簡單單,只係要個一般既,有incoming call pickup、disconnect既都已經可以,我知道時下都有bluetooth既,有頭先我講個d功能,亦有聽歌既walkman function,當然對我黎講作用不大啦!因為呢一黎貴,二黎個d都係拖條線,吊住個bluetooth router,咁同我有cable既原廠耳筒又有咩分別?
最後我今日上水廣場既國美買左個230蚊既sony ericsson既PV-703既Bluetooth耳筒,簡簡單單!
|