今日我如常返工,不過今日發生左一個bad news,返工平常都搭火車既我,今日無奈都係要遲,因為今日港鐵東鐵線,九龍塘站有人墜軌,睇返yahoo新閒係一個老人家,而且佢被救起既時候,已經過左身!
之後我冇奈都要係火車個到等,冇計啦!火車既班次阻塞,都係要係車上!大埔塞一塞,大學塞一塞!d人有d係車上離開,我覺得冇交通配套,點掂呢?
最後我0945先至返到公司,不過波叔、jimmy、janet三個都唔知,唉!可見佢地對於資訊係幾咁有限化。
之後係公司都係好悶咁過!不過下午時間就唔係咁講,因為要搬貨,所以呢整個下午都係勞動工作,搬貨搬個半死,仲要係一個迫到死既貨廠,我幹得非常不爽!我真係估唔到今日有咁多麻煩野!黑仔...
最後總算準時收工。
|