今日我自己一個係屋企,冇咩野做,之後就落街練習,今日練習都好D,開始對技巧有D頭緒,練得好D,自然個進步空間會曠闊左!
之後自己煮左個通粉吃,其實我好耐冇食過,以前做餐廳,我可以食到阿基d手勢,之後冇做飲食業。
4點個時,我去沙田行下,順便睇下有冇拳擊用品,之前皇家係有,不過今日我去到居然撲空,唉!拳套都冇埋。
之後我都係去左旺角文明,整左對twins 5m既繃帶,開頭我仲以為個位售貨員比岩我係3m,原來係5m,係正式泰拳比賽用,good!都岩國術用。
不過都唔平,80蚊對!