INFINITY CYCLING CLUB
Think your power is. . . . . . . . .  INFINITY

Herbert's blog                
MSN: [email protected]
FB: Herbert Cheung
Tel: 51339471

活動、個人近況:
    1.AF-1 Carbon刀鈴希望有救啦!Hirose生盡快幫我啤返一個框出黎比我就可以了。
    2.比賽近了,6月5日創新路。
    3.很愛她,可是好忙的也是她...
        HERBERT
        暱稱: Herbert
        性別: 男
        國家: 香港
        地區: 北區
        « June 2026 »
        SMTWTFS
        123456
        78910111213
        14151617181920
        21222324252627
        282930
        最新文章
        近日時事
        創新路比賽
        一哭、二鬧、三上吊
        人生原來就是這麼簡單...
        令人燥底既出車
        文章分類
        全部 (1257)
        wargame教學 (16)
        人生原來就是這麼簡單 (25)
        沒寄出的那封信 (4)
        為自己革命 (7)
        笑談herbert話 (9)
        單車知識 (18)
        未分類 (1178)
        訪客留言
        最近三個月尚無任何留言
        每月文章
        日誌訂閱
        尚未訂閱任何日誌
        好友名單
        網站連結
        Ben's xanga
        Steven's blog
        我的Xanga
        最近訪客
        最近沒有訪客
        日誌統計
        文章總數: 1257
        留言總數: 1353
        今日人氣: 23
        累積人氣: 128881
        站內搜尋
        RSS 訂閱
        RSS Feed
        2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


        為自己革命 chapter3 請繼續拍拖 分類: 為自己革命

        點解係請繼續拍拖?而唔係拍拖咪拍拖呢?

        香港有大概6成既少女家中父母都係有好多思想停滯,依然保持係60-70年代既思維,佢地會抱住以下既心態:

        1. 女仔人家出咩街,一陣間有色狼就麻煩了,有危險叫屋企人擔心點算?(如果香港有咁多色狼,或者色狼一晚間有咁大需要,恐怕佢唔過60歲就已經馬上風,同時香港班差人做緊咩呢?佢地唔係要保護市民咩?)

        2. 拍咩拖呀?一陣你比人搞大左個肚你就知死?(家下好多人都係咁樣失左身ga啦?真係搞大左個時唔通叫個女返大陸解決,危險!我覺得私下解決,雙方父母講掂數就算啦,結婚後補!)

        3. 你試下出去拍拖,睇你洗唔洗返屋企?(兒童及青少年遊盪,佢地會比人帶返差館,而且父母係有罪,罪名係疏忽照顧,坐監的!)

        4. 你行出屋半步,信唔信我打死你?(命就得一條,打唔打得死睇你用咩啦?不過虐打、虐待子女都已經夠坐監大半世,你自己衡量下?啦?)

        5. 叫你讀書又唔讀,只係掛住拍拖(讀唔讀書唔係你決定,拍唔拍拖都唔係你揸主意,始終感情事都係人權,亦都係私人事,關你何干?)

        以上5點,通常父母都係掛在嘴邊,如果你父母咁對你,你覺得應該點做?小羊般聽聽話,食就食,訓就訓?係屋企抱不平,沉默抗議?每次出街都用借口?還是考慮革命?

        如果你選擇小羊以及抱不平,你大可以繼續做你既「乖仔」「乖女」,我只會覺得你地真係冇黎出色,強權底下同鵲鴣、懦夫、冇膽鬼...又有咩分別?

        出街都係用借口?短計還可,長計唔得work wo?不過都算你有d小聰明!

        革命當然係明智啦!人地問起你去邊,坦白說去街,拍唔拍拖免提,去邊呢?係咁依大約講下,唔好太仔細形容,幾時返?盡量唔好講實,比自己彈性少少,想玩耐d就盡報多d!

        仲有既係拍拖唔好約男女朋友就附近等,萬一比家人追問就麻煩,始終我希望係和平下解決,而唔希望男友或女友發生被追問既環境,咁會令問題惡化!如果男友有車既,更好!佢係車等你,就應該被發現既問題可以大大減少!

        拍拖都可以關乎於通訊上,家人總係覺得你電話多多,咩都唔做!呢個應該都唔洗多教,自己比錢交電話,不過就都係小心用啦!因為隨時爆分鐘要交好多錢電話,為左避免呢個情況發生,我地可以嘗試增值卡,爆咪冇得傾lor!但保障到你唔洗比電話公司係咁要你比錢!我明白學生何來有咁多錢?屋企出200一星期,有d可能under 200,邊到有咁多錢?所以盡量節省少少,利用網絡資源msn、email、yahoo messenger、打blog、skype....與其買電話貴一貴不如買notebook 啦!

        Notebook而家平平地ASUS Eee PC有好多系列,亦有最新101,價錢係低價到不得了既3400蚊,好多學生都係掛住買電話換電腦賣舊機,其實整整下都夠錢買notebook,有notebook又唔洗同人share機,獨立行動!有wireless wi-fi上網,去到邊都好free啦!

        講真,其實我都係過來人,我拍拖都曾經比屋企人反對,女友被對方家長拒絕外出,電話被沒收因爆分鐘太多,家中電話長煲電話都擲爆,經濟封鎖(好彩有存錢)

        其實為左保障自己利益,應該有以下幾項應變:

        1. 獨立的手提電話,不是由家人開設電話用戶戶口!開唔到台去7-11或OK解決。

        2. 盡量使用網絡資源對話,減少個人開資。

        3. 兩公婆盡量提供不同的聯絡方式,以減少感情間斷。(最好電話、msn、電郵、blog、住宅地址)

        4. 小不免都唔好「煲粥」,電波對神經不好,而且電話費可算是很貴。

        5. 增取機會外出,增進感情!

        6, 電腦唔好留對話紀錄,有d父母真係會check你

        7. 堅持信念






        訪客留言 (返回 HERBERT 的日誌)


        BECKAI94314 於 2008-10-31 05:51 PM 發表:
        好耐無泥喇
        [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

        網主回覆

        最緊要你肯黎就得啦
         
        Posted at 2008-10-31 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



        meimei114 於 2008-10-30 01:05 AM 發表:
        cm f0r y0u`
        [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

        網主回覆

        多謝你的cm...
        Posted at 2008-10-31 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


        訪客名稱:
        電郵地址: (不會公開)
        驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
        俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
        [ 開啟多功能編輯器 ]