呢排我既武術練習,非常密!經常紮馬,經常跑步,咁搞法個人真係散咁滯,大脾痛爆,膊頭好似拓完大石咁,背部好累!
今日重返D動作,唉!都係嘛嘛...
跑步,個人完全發唔到力咁,可能隻腳太痛了!
返到屋企,我已經頂唔順,打開左包虎標鎮痛藥布,一貼爽哂!個D什麼樂信止痛靈,頂!搓左同冇整係冇分別....
以後大家好累既時候,揸止痛靈真係唔多有用,虎標啦!