近排我係保安呢份工作都有唔錯既成果,至少工作順利,阿頭冇炸型、不滿之類...有讚冇彈!咁都應該十拿九穩做得開心!
咁好啦!尋日朝賣得出MP5比阿JACK,終於要送走它,其實我都有d唔捨得,因為呢枝槍殺敵無數,不過佢找錯了主人...有好多人問我,點解唔打wargame,唉!我其實都好想打,不過我根本都冇時間玩,枝槍都放低左成半年,同時既係wargame人士愈來愈低水準,咁我只係覺得咁打落去係冇意思,冇質素既表現,又唔配合既,咁點打落去?
750蚊既交易下送走一枝愛槍,算啦!係一個比我更優秀既wargame人士,我覺得無憾,因為有句說話「魚唔過塘唔大」
之後公司再送錢100蚊,100蚊係我係11月尾時入職,冇咩遲到早退,就有勤工獎!其實一個月係有300蚊,不過我係11月尾旬入職,所以係100蚊!
豬籠入水,我覺得銀包忽然間由低谷反彈,簡直好難得,因為我每次過聖誕,都係過得窮!因為年尾既時候,通常都係屋企人比既家用唔多夠洗,800蚊,平時返學放學食飯加星期六日娛樂都已經用左6成至7成,咁聖誕咪數手指lor!
荷包見底唔夠洗,個時仲有拍拖tim...真係愈窮愈見鬼!而家我已經可以自己解決好多生活難題,回望自己係以前望住荷包做人,手緊又想玩,而家我唔洗再咁頭痛!不過呢一刻未有屋既問題,咁的確好既,但有屋既時候,我唔知未來又會如何?
|