27號就快到,其實就係sky考驗我、阿聰、terry既日子,咁由10月開始進行訓練,到而家都已經2個幾月!我總算有d小成,都係過得去啦!咁總算符合認可水平!
咁尋日得3個出席,都係sky同terry加自己,咁尋日sky出左個訓練模式係追terry,即係我fast-chase,其實我追到terry既情況係好輕鬆!有時候我覺得terry係未出力去跑,要快佢可以好快!有時候trainer可以對個student鬆d!但係terry既case完全係唔可以,佢呢d真係比電鋸殺人狂追先知咩事!
阿聰近排好慘,拋錨!因為過度練習,谷至有肌肉疼痛不適問題,所以呢佢就要休養!
之後terry比我同sky有嚴厲既訓示,唉!我覺得真係唔夠,佢心不在弦!成日望gto公仔書...
算!佢救得返既,不過我覺得一個人未壞透,一日都仲有半絲希望!
|