架單車放樓下真係信唔過,d保安真係咁...我比人偷左半邊火箭通,玩唔夠再黎坐吧運通都起埋!我尋晚真係火都黎,臨開工,先黎搞d咁既野!
之後我去左肥老闆到,唉!肥老闆知道左我同小寶既事!佢都係帶點稀虛....整車又洗150蚊!
整完車,我試下打比小寶,真好!小寶下左火,但仲未比我返黎,唉!我只係覺得好內疚,但係我始終都係收住個道火,因為我覺得個種女仔係難以接受,或者日後同小寶出街,都係問清楚好d!講真對方不斷咁製造麻煩,同埋毫無規矩!我覺得唔得!
所以其實我幾滿意sky而家既處事同指導,的確係有規矩,不論何時錯!佢會指出,有時候佢會罵,我明白佢帶領原則,但至少我會服,而係阿寶既圈子,我覺得不能融入,我亦唔打算融入,因為呢個圈子唔係我,河水不犯井水!
我需要既係自己既原則,有既係遊戲規則,國家係需要法則!
我想同阿寶表達既立場係我唔會融入佢朋友既圈子,佢地玩既野,我完全唔識!我最多係飲酒抽煙,咩猜梅我完全唔識玩,最多咪十五二十,烏龜烏龜跳,其他個d我真係冇興趣!
啤牌,我只係喜歡鋤dee,其他我又係無興趣!老實講,我學習動機好薄弱,或者係學野好慢既關係,已經唔想去思考!零可工作重覆,都唔想要思考,我覺得用腦係痛苦既事,正如計數學功課我次次都頭痛,我覺得個種感覺辛苦到極點!
我好簡單,只喜歡車、運動型一點既女仔(香港個個都係死唔食野但又要瘦個d,失望!)、煙酒不拘(別太多!)、野外、向極限進發!就係咁多!唉!點解想有一個共同點既女友係咁難?
|