我而家其實係岩岩收左工返屋企,同達仔食完個早餐,之後再黎抽抽煙,傾下佢女友對佢既遭遇,唉!我覺得人就係好簡單,有時候好似達仔咁,返工去7仔,放工就吹下水,之後就食下野,抽下煙!
不過我就唔知點解訓唔著,我都好想知為何?唔通係早餐杯奶茶?咁提神?
唉!今晚仲要返明珠,如果我係中途拋錨訓左就真係仆直啦!因為我失更,就會收到總部既電話,咁之後又要吹水吹一個自己估唔到既大話,講真做呢行已經多字寫,同罰抄冇咩分別,希望唔好中途有事啦!
講下其他野,近排架車仔都係日日陪住我返工,不過呢個波位真係要tune下,因為我覺得係換檔位既時侯,經常有d唔順暢既情況,例如話shift4大跳shift1上斜,食鏈!咁我知道呢個係唔好既現象,有可能會斷波腳,或者掃飛輪,掃飛輪係會入波不準,即係走波,又或者係去左空波,飛輪其中一個波好似私家車N波,呢D都係嚴重既ERROR,所以都係搵肥佬救車,換鏈!
之後係肥佬見到一堆子彈,唉也!好肉酸既改大圍,其實當初我係想玩子彈,因為真係好有跑味,不過諗諗下,改子彈既手工真係要好好,例如接合大包圍、上鳳尾角鐵、龍頭、燈、改前叉換邊種「單搏」(原廠果個唔係咁好)、拉花(極需要精神飽滿同手神好,唔係個個都好似美國拉花大師FOOSE咁堅)
我喜歡淑女,原因簡單,改變大、改裝成本低、可以迎合各種需要(代步、追求速度、接載乘客)、合用零件多!
|