我係尋日正想用電話既時候,唉!仆正啦!電話個screen就跳左制,正因為咁!我部電話情況每況愈下,而且我都覺得部電話都唔係幾聽過,加上d按鈕已經係早前發sms加埋係電話入面d games係咁打打打,搞到部機已經七殘八破...
不過都好在都唔係去到阿寶既階段,阿寶個部真係甩皮甩骨,唉!但偏偏諗唔到,我部機未去到咁既時候就已經係底板壞既層次,唉!我都覺得買個時真係買得好唔底,因為我覺得係呢個時候d電話真係平到爆燈!
老實講個時我買W580i,我真係$3300咁去買左返黎,個時覺得好鬼抵,但係我真係諗唔到而家我買左呢部W705,我頂!都係$2300,仲有多好多Feature,我家下真係覺得自己買得太早,不過算啦!以前部機真係傻到爆!因為以前部機係壞到出汁,K310i成部機簡直係白癡來的!
不過有更慘既事,我知道我部機壞既時候,我係忘記了同部機既sim卡做backup,我頂!d老友記電話哂....
麻煩各位見此幫幫手,比個電話黎!
|